Yuvarlanın

Merkez bölge gücü ve denge için kilit hareketler…

Yüksek ağırlıklar ve bileşik temel egzersizler her zaman bizler için mihenk taşları olmuştur ama yine de bu, Jimnastik topunun sadece aerobik stüdyolarındaki bayanlar için olduğu anlamına da gelmez.

yuv

 

 

PLANK

Ön kollarınızı bir Jimnastik topunun üzerine koyun ve tüm vücudunuz topuktan omuza dümdüz olana kadar ayaklarınızı geri uzatın. Ağırlığınızı ön kollarınıza ve ayak parmaklarınıza vererek bir süre durun.

 

 

PUSH-UP
Ayak parmaklarınızı Jimnastik topunun üzerine ve ellerinizi de yere koyun. Vücudunuzu düz tutup tam hareket mesafesini kullanarak push-up yapın.
yuv1

 

PRONE COBRA
Yere diz çökün, karnınızı Jimnastik topunun üzerine dayayın. Kollarınızı açarak üst vücudunuzla bir T şekli oluşturun, yüzünüz ileri bakana kadar da alt sırtınızı kaldırın. Bir süre böyle durun veya tekrarları tamamlayın.

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla