“Wonder Woman” Olmak İsteyen Kadınlar İçin Basit Ama Etkili Bir Antrenmanı Öğretiyoruz!

Wonder Woman 2 Haziran 2017’de vizyona girdi. Filmin başrol oyuncusu Gal Gadot Wonder Woman’daki performansıyla olduğu kadar fiziğiyle de dikkatleri üzerine çekmeyi başardı.

Şunu bilmenizi isteriz ki herkes antrenman yapmaya başladığında zorlanır ve aynı durum Wonder Woman’ın güzel yıldızı Gal Gadot için de geçerliydi; antrenmana başladığında bir barfiks bile çekemeyecek haldeymiş. Ancak burada sizinle paylaştığımız tüm vücut antrenmanı Gal Gadot’un inanılmaz değişimini gözler önüne seriyor. Buradaki Wonder Woman Antrenman Programı dört aylık çalışmasının en zor kısmını oluşturuyor. Wonder Woman Antrenmanı’nın Hollywood ünlülerinin antrenörü Mark Twight tarafından hazırlandığını da hatırlatmak isteriz. Hazırsanız başlıyoruz!

Wonder Woman Antrenmanı

Rowing Machine

set yok / 5 dakika / 1-2 dakika dinlenme

Yavaş hız

Rowing Machine

set yok / 5 dakika / 1-2 dakika dinlenme

10 saniye depar + 50 saniye yavaş hız

Bear Crawl

set yok / 30-30 metre / 1 dakika dinlenme

Egzersizi 30 metre uygulayın, 30 metre başlangıca doğru geri yürüyün ve dinlenin. Diğer egzersize geçiş yapın.

Burpee With Broad Jump

set yok / 30-30 metre / 1 dakika dinlenme

Egzersizi 30 metre uygulayın, 30 metre başlangıca doğru geri yürüyün ve dinlenin. Diğer egzersize geçiş yapın.

Crab Walk

set yok / 30-30 metre / 1 dakika dinlenme

Egzersizi 30 metre uygulayın, 30 metre başlangıca doğru geri yürüyün ve dinlenin. Diğer egzersize geçiş yapın.

Burpee With Broad Jump

set yok / 30-30 metre / 1 dakika dinlenme

Egzersizi 30 metre uygulayın, 30 metre başlangıca doğru geri yürüyün ve dinlenin. Diğer egzersize geçiş yapın.

Barfiks

7 set / 3 tekrar / 1-2 dakika dinlenme

Ring Pushup

5 set / 3 tekrar / 1 dakika dinlenme

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla