İster Tatlı İster Kahvaltı Olarak Tüketebileceğiniz Proteini Bol Vejetaryen Öğün

Fitness yapıyorsanız, daha dayanıklı ve belirgin kaslar için vücudunuzun proteine ihtiyacı var demektir. Esasında herkesin proteini zengin yiyeceklerle beslenmesi gerekir. Ancak vejetaryen ya da vegan kişilerin protein kaynakları et tüketen kişilere göre kısıtlıdır. Bu durumda bitkisel protein kaynakları oldukça önem taşır.

Vejetaryenler için bitkisel protein ve lif oranı yüksek nefis mi nefis bir tarifimiz var. Gününüze enerji dolu başlamak istiyorsanız ya da canınız tatlı çekiyorsa bir çırpıda yapıp afiyetle yiyebileceğiniz bir tarif: elmalı tarçınlı kinoalı kahvaltı!

Sağlıklı yağ, vitamin ve mineral yönünden de zengin olan bu tarifte kullanacağınız kinoa bizce buzdolabınızda bir yan ürün olarak hep olmalı. Kinoayı bir meze gibi bile düşünebilirsiniz. Haşlaması kolay, salatadan çorbaya kadar istediğiniz yemeğe katabileceğiniz kinoa beyaz, kırmızı ve siyah çeşitlerine sahip.

Şimdi tarif için gereken malzemeleri verelim: (1 porsiyon)

¾ su bardağı kinoa

1 küçük çekirdekleri çıkarılmış ve dilimlenmiş kırmızı elma

¼ su bardağı badem ya da istediğiniz diğer kuruyemişlerden (fındık, ceviz de olabilir)

¾ su bardağı bitkisel süt (soya sütü ya da hindistan cevizi sütünü tercih edebilirsiniz)

Yarım tatlı kaşığı tarçın

Tüm malzemeleri bir kasede karıştırıp üstüne tarçın serpmeniz yeterli! Bu görüntüsüyle besleyici bir kahvaltı olduğu aşikâr ancak hindistan cevizi sütü ve kırmızı elma ile yapıldığında tatlı aroması tarifi rahatça tatlılar sınıfına da ekliyor.

Sadece vejetaryenler için değil herkesin besleyici bir kahvaltı yapmak istediğinde seçebileceği bu tarifin 1 porsiyonundaki besin değerlerine bakalım:

476 kalori, 14.9 gr protein, 22.7 gr yağ, 59.7 gr karbonhidrat, 13.1 gr lif, trans yağı içermez.

Tarifin kaynağı için tıklayabilirsiniz.

Veganlar İçin Testosteron Seviyelerini Yükseltmenin Yolları

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla