Muscle & Fitness Haziran 2017

10.00

KAPAK KONUSU

Koruyucunun Yükselişi
Eski WWE ve Galaksinin Koruyucuları 2 filminin yıldızı Dave Bautista çaldığı arabaları, spor salonunda kazandığı özgüvenini ve sinemanın raconunu anlatıyor.

ÖNE ÇIKANLAR

45 Bin Kiloluk Challenge
Bir haftada 45 bin kg ağırlık kaldırın. Kalbi zayıflar gelmesin.

Trap Bar Farkı
Sağlam bir tüm-vücut antrenmanı için ihtiyacınız olan tek şey trap bar.

Titanic Triceps
Daha iri ve kuvvetli kollar için hazırladığımız dört haftalık yaklaşımı uygulayın.

Maksimum Güç Yarışı
Bu işin en iyisinden beş taktikle kuvvet platolarına takılmadan ilerle.

5 cm Daha Kalın
Altı haftada göğsünüzü 5 cm daha kalın bir hale getirin.

Pratik Eşittir Kas
Üç büyüklerdeki tekniğinizi geliştirerek dört haftada kişisel rekorunuzu kırın.

Üst Düzey Serisi
Kalf En inatçı kas gruplarından baldırı daha hızlı büyütün.

Stok Kodu: SAKMAF305000 Kategoriler: , Etiketler: , ,

Açıklama

MUSCLE & FITNESS HAZİRAN 2017

KAPAK KONUSU

Koruyucunun Yükselişi
Eski WWE ve Galaksinin Koruyucuları 2 filminin yıldızı Dave Bautista çaldığı arabaları, spor salonunda kazandığı özgüvenini ve sinemanın raconunu anlatıyor.

ÖNE ÇIKANLAR

45 Bin Kiloluk Challenge
Bir haftada 45 bin kg ağırlık kaldırın. Kalbi zayıflar gelmesin.

Trap Bar Farkı
Sağlam bir tüm-vücut antrenmanı için ihtiyacınız olan tek şey trap bar.

Titanic Triceps
Daha iri ve kuvvetli kollar için hazırladığımız dört haftalık yaklaşımı uygulayın.

Maksimum Güç Yarışı
Bu işin en iyisinden beş taktikle kuvvet platolarına takılmadan ilerle.

5 cm Daha Kalın
Altı haftada göğsünüzü 5 cm daha kalın bir hale getirin.

Pratik Eşittir Kas
Üç büyüklerdeki tekniğinizi geliştirerek dört haftada kişisel rekorunuzu kırın.

Üst Düzey Serisi
Kalf En inatçı kas gruplarından baldırı daha hızlı büyütün.

BÖLÜMLER

SINIR

Golden State Warrior takımının şutörü Klay Thompson, MMA dövüşçüsü gibi çalışın, Melih Cologlu: Yüksek mi? Düşük mü?

ANTRENMAN

Göründüğü kadar iyi de işleyen bir vücut için kayma diskleriyle çalışın, sağlam bir merkez bölgesi için yeni bir clean hareketi, doğru antrenman kemerini seç.

BESLENME

En iyi un seçenekleri, proteinle dolup taşan salata tarifi, pancarın en iyi beş hali.

EDİTÖRDEN

Hepsi Sizin İçin

Bizi neden okuduğunuzu biliyoruz. O yüzden istediğinizden fazlasını veriyoruz.

Bütün alanlarda olduğu gibi fitness dünyasında da birçok furya gelip geçiyor. Bazıları sadece kendi işlerini ayakta tutmak için yeni trendler ortaya çıkarıyor. Ancak dergi işinde başarıdan bahsediyorsanız olay trendi değil okuru bilmekten geçiyor. Yani önce okura istediğini ver, sonra yine okura istediğini ver. Ve yine!

Kulağa mantıklı geliyor, öyle değil mi? Sizlere okunacak değerli içerikler hazırladığımız sürece siz de bizi okumaya devam edersiniz. Muscle & Fitness dergisinin başarı formülü işte bundan geçiyor. 2017 yılına gelmiş olmamıza rağmen Muscle & Fitness yeniliğinden ve tazeliğinden hiçbir şey kaybetmiş değil.

Geçtiğimiz birkaç yıl içerisinde dergimizde görmek istediklerinizi belirleyebilmek için bir sizi anket yaptık. Çıkan listenin en başında antrenmanı gördük. Anladık ki okurumuz bize en yeni, en etkili ve en iyi antrenmanlar için güvenerek geliyor. Biz de bunu yıllardır seve seve yapıyoruz. Sadece bu sayıda dahi kırka yakın sayfada antrenmandan bahsediyoruz. 45 bin kiloluk challenge kimin aklına gelirdi, öyle değil mi? İkinci sırada ise beslenmeyi görüyoruz. Buna lezzetli ve sağlıklı tariflerle birlikte takviyeler de dâhil.

Kaliteli yazar ve editör kadromuz ve spor ve vücut geliştirme dünyasındaki yakın bağlantılarımız sayesinde Muscle & Fitness dergisini bu sektörün lideri haline getirdik. Ve hep böyle ilerleyeceğimizi biliyor olmak beni fazlasıyla gururlandırıyor.

Saygılarımla,

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla