Muscle & Fitness Ağustos 2017

10.00

Muscle&Fitness Ağustos 2017

KAPAK KONUSU

Cazibe Merkezi

Vücut geliştirici ve fitness devi Mike O’Hearn başarı sırlarını açıklıyor.

ÖNE ÇIKANLAR

Üst Vücudu Yontmak
3 haftada kaya gibi vücut inşa edin.

Serseri Mayın
Hacim ve kuvvet gelişiminiz için bir aylık ağır rutin.

Bulgar Metodu
Powerlifting sistemini antrenmanlarınıza nasıl uygulayacağınızı öğrenin.

30 Günde 6-Pack
Bu programı takip edin ve kaslarınızı ortaya çıkarın.

10:20:45 Dakikalık Antrenmanlar
Sonbahar fiziğinizi, her türden programa uyarlanabilen zaman odaklı bu antrenmanlarla inşa edin.

Stok Kodu: SAKMAF307000 Kategoriler: , Etiketler: ,

Açıklama

Muscle&Fitness Ağustos 2017

KAPAK KONUSU

Cazibe Merkezi

Vücut geliştirici ve fitness devi Mike O’Hearn başarı sırlarını açıklıyor.

ÖNE ÇIKANLAR

Üst Vücudu Yontmak
3 haftada kaya gibi vücut inşa edin.

Serseri Mayın
Hacim ve kuvvet gelişiminiz için bir aylık ağır rutin.

Bulgar Metodu
Powerlifting sistemini antrenmanlarınıza nasıl uygulayacağınızı öğrenin.

30 Günde 6-Pack
Bu programı takip edin ve kaslarınızı ortaya çıkarın.

10:20:45 Dakikalık Antrenmanlar
Sonbahar fiziğinizi, her türden programa uyarlanabilen zaman odaklı bu antrenmanlarla inşa edin.

Piramit Planı
Piramit sistemi deneyin, antrenmanlarınıza sınıf atlatın.

Kutu Kutu Cüsse
Box Jump’ı Programınıza dahil ederek sıçramalarla dikey atlayışınızı geliştirin.

Dev Setler
Devleşmek ve yağlardan kurtulmak için dev gibi çalışın.

Dinlen-Durakla
Eski usul bu teknikle kaslarınıza fazladan yüklenerek daha çok büyüyün.

Hala Yapmadığınız En iyi Dokuz Hareket
Kas gelişiminizi zirveye taşımak için bu hareketleri uygulayın.

EDİTÖRDEN

Yaz Biterken

Bu ay kapağımızı ilerlemiş yaşına rağmen halen fitness endüstrisinin vazgeçilmez isimlerinden biri olan Mike O’Hearn’e ayırdık.

Mike O’Hearn tam 48 yaşında. İlerlemiş yaşına rağmen 20’lik delikanlılarla yarışacak ölçülerde fiziğe sahip ve bunu ağırlık antrenmanlarını aksatmamasına bağlıyor. Buna ek olarak, kendisi ile yapılan söyleşide de okuyacağınız gibi ağırlık antrenmanlarında “oldukça” ağır yüklerle çalışıyor. Muscle & Fitness dergisi olarak biz de antrenmanlarda kaldırdığınız ağırlıkları kontrollü şekilde arttırmanın, vücut geliştirmenin en önemli kurallarından biri  olduğunu her fırsatta hatırlatıyoruz.

Yine her ay olduğu gibi bu ay da dergi içeriğimiz oldukça zengün. Bu sayıda fitness literatüründe kanıtlanmış tekniklerden çokça bahsediyor olacağız;70 ve 80’li yıllarda Bulgar halter takımının başarısının altında yatan Bulgar Metodu, kuvvet ve hacminizi geliştirmek için Piramit ve Ters Piramit sistemlerinin önemi, Dev Setleri nasıl uygulayabileceğiniz, Rest-Pause (Dinlen-Durakla) sistemini antrenmanlarınıza nasıl aktarabileceğiniz ve ilginizi çekebileceğini düşündüğüm daha birçok yazı ile karşınızdayız.

Yazımın başlığını yaz biterken koydum. Biliyorum, hepiniz bu yaz en iyi fiziğinizle meydana çıkmak için çok ter döktünüz, yemediniz-içmediniz ve eminim ki karşılığını da aldınız. Ancak sakın yaz bitiyor diye rehavete kapılmayın. Kendinize her zaman yeni hedefler koymalısınız. Biz M&F Tükiye ekibi olarak amacınızın kısa dönemli başarılar olmaması gerektiğini düşünüyoruz. Orta ve uzun vadeli fitness hedefleriniz olmalı. Tıpkı Mike O’Hearn gibi. Hedeflerinizi gerçekleştirmek için her zaman olduğu gibi yine yanınızda olacağız.

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla