GELİŞİMİN KAT SAYISI 4 X Kas grubu splitlerine ara verip her bir kasa haftada dört kez yüklenerek çalışın."/>GELİŞİMİN KAT SAYISI 4 X Kas grubu splitlerine ara verip her bir kasa haftada dört kez yüklenerek çalışın.">

FLEX Ekim-Kasım 2017

10.00

FLEX Ekim – Kasım 2017

OLYMPIA KOLU

40 Mr. O şampiyonu ve yarışmacısından altın değerinde tüyolarla kol hareketlerine daha etkili yaklaşın.

KÜÇÜK DEĞİŞİKLİKLER, BÜYÜK SONUÇLAR

Rutininizin yağını değiştirmenin vakti geldi. 34 küçük değişiklikle antrenmanlarınızı yenileyin.

ALTI AYLIK KÜTLE PLANI

2018 baharına bastığınız yerleri titreterek girin.

DÖNGÜ AKIMI 

Bu antrenmanlarla çok daha kısa sürede etkili şekilde çalışın.

1 HAREKET, 6 YOL: LAT PULLDOWN

Standart pulldown iri ve geniş bir sırt geliştirir. Buradaki altı pulldown çeşidiyse sırtınızı daha çok irileştirip genişletir.

BASKI ALTINDAKİ ZAMAN

Kas gelişimini arttırmak için en iyi ama belki de en az kullanılan “baskı altındaki zaman” tekniğini kullanın.

GELİŞİMİN KAT SAYISI 4 X

Kas grubu splitlerine ara verip her bir kasa haftada dört kez yüklenerek çalışın.

Stok Kodu: SAKMAF315000 Kategoriler: , Etiketler: , , ,

Açıklama

FLEX Ekim – Kasım 2017

OLYMPIA KOLU

40 Mr. O şampiyonu ve yarışmacısından altın değerinde tüyolarla kol hareketlerine daha etkili yaklaşın.

KÜÇÜK DEĞİŞİKLİKLER, BÜYÜK SONUÇLAR

Rutininizin yağını değiştirmenin vakti geldi. 34 küçük değişiklikle antrenmanlarınızı yenileyin.

ALTI AYLIK KÜTLE PLANI

2018 baharına bastığınız yerleri titreterek girin.

DÖNGÜ AKIMI 

Bu antrenmanlarla çok daha kısa sürede etkili şekilde çalışın.

1 HAREKET, 6 YOL: LAT PULLDOWN

Standart pulldown iri ve geniş bir sırt geliştirir. Buradaki altı pulldown çeşidiyse sırtınızı daha çok irileştirip genişletir.

BASKI ALTINDAKİ ZAMAN

Kas gelişimini arttırmak için en iyi ama belki de en az kullanılan “baskı altındaki zaman” tekniğini kullanın.

GELİŞİMİN KAT SAYISI 4 X

Kas grubu splitlerine ara verip her bir kasa haftada dört kez yüklenerek çalışın.

BÖLÜMLER

SET 1

Mr. Olympia Phil Heath, 212 Olympia şampiyonu Flex Lewis, tam kadro Weider takımı ve daha fazlası.

AĞIRLIK

İşe yarayan taktikler, sonuç veren rutinler ve spor salonunu fethetmenizi kolaylaştıran bilgiler.

BESLENME

Vücut geliştirme ve fitness hedeflerinize destek olan yemeniz, içmeniz ve karıştırmanız gereken her şey.

 

EDİTÖRDEN

VÜCUT GELİŞTİRMEYE ÖVGÜ
VÜCUT GELİŞTİRME BİR ASIRDAN FAZLADIR FİT YAŞAMIN EN MERKEZİNDE SEYRETTİ VE DAHA UZUN BİR SÜRE BÖYLE KALACAK GİBİ

Fitness kelimesinin hiç olmadığı kadar sık kullanıldığı günümüzde FLEX olarak bu sporun bayraktarı olarak çalışmayı bir gurur addediyoruz. Vücut geliştirme olmasaydı
bugün çoğumuzun bildiği protokollerin hiçbirinin olmayacağını hatırlatmak isterim. CrossFit, spinning dersleri ya da macera yarışları peyda olmadan çok önce fitness
uğraşını hayatta tutan vücut geliştirmeydi.

20. asrın başlarında dünyanın ilk vücut geliştiricisi olarak tanınan Eugen Sandow olağanüstü fiziğiyle uluslararası bir üne kavuşmuştu; öyle ki Thomas Edison filmini çekmek istemiş ve dünyanın ilk filmlerinden birine konu olmuştu. 1940’lı ve 50’li yıllarda Steve Reeves ve Jack LaLane gibi adamlar vücudu ve sağlığı desteklediklerini
öne çıkararak vücut geliştirmeyi daha popüler bir hale getirdiler. 1970’li ve 80’li yıllara gelindiğinde Arnold Schwarzenegger ve Sylvester Stallone gibi adamlarsa vücut geliştirmeyi bir trend haline getirip bütün halka yaydılar. 1983 yılından beri de elinizdeki bu dergi işte bu sporu dünyanın her yerinden okurlara tanıtmaya devam ediyor.

FLEX sayfalarında eski ve yeninin en güzel taraflarını harmanlayarak sizlere takdim ediyor ve vücut geliştirmenin şanlı tarihini yeni nesillere öğretiyoruz. Ne kadar yeni fitness trendi çıkarsa çıksın, FLEX dergisinin sizi bundan haberdar edeceğini de iyi biliyorsunuz: Vücut geliştirme, beslenme, takviye, yarışma… Aklınıza ne gelirse! Fitness trendleri gelip geçici olsa da, vücut geliştirmenin bir yere gitmeye hiç niyeti olmadığını görmek mutluluk verici.

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla