Muscle & FitnessAntrenman ve Fitness Programları3 Çocuk Annesi Megan Fox'un Seksi Vücudunun Sırları

3 Çocuk Annesi Megan Fox’un Seksi Vücudunun Sırları

Megan Fox, Amerikan film dünyasının en çok tanınan kadın oyuncularından biri. Zayıf ama güçlü fiziği ile birçok filmde gördüğümüz yıldız isim özellikle Transformers filmindeki rolü ile tüm kalpleri kazanmış durumda. Megan Fox, televizyon ve film setleri arasında mekik dokuduğu dönemde ayrıca 3 çocuk sahibi olmuş bir anne. Bu yüzden biz, Megan’ın antrenman ve diyet programı konusunda nelere dikkat ettiğini oldukça merak ettik, araştırdık ve sizlerle paylaşmak istedik.

Hem Kariyer Hem Çocuk

View this post on Instagram

@fredericks_hollywood

A post shared by Megan Fox (@meganfox) on

Megan Fox, çocuk da yaparım kariyer de diyen annelerden biri. Hollywood’un seksi yıldızı 2010 senesinden beri birlikte olduğu eşi Brian Austin Green ile de 3 çocuk sahibi oldu. Bu dönem içerisinde sayısız televizyon dizisi ve filmde rol aldı. Transformers ve Transformers: Revenge of the Fallen filmlerinde canlandırdığı Mikaela Banes karakteri ile ününü dünyaya taşıdı.

2012 senesinde hem ilk çocuğunun sahibi oldu hem de The Dictator filminde rol aldı. Megan yıllar içerisinde aktif bir şekilde oyunculuk kariyerini ilerletirken hiçbir zaman spor ve beslenme düzeninin iplerini elinden kaçırmadı ve biz onu hep fit, seksi vücut hatları ile ekranlarda izledik.

Diyet Konusunda Oldukça Titiz

View this post on Instagram

#girlboss @fredericks_hollywood

A post shared by Megan Fox (@meganfox) on

Megan Fox ve eşi Brian Austin Green diyet konusunda daima çok titizler. İkilinin antrenörü olan Harley Pasternak onlara günde 5 küçük öğün ile beslenmelerini önermiş. Bu sebeple Megan özellikle film çekimleri sırasında günde 5 kere küçük öğünler ile beslendiğini söylüyor. (1)

Megan Fox’un diyet planı aşağıdaki kuralları içeriyor:

  • Sabahları mutlaka yumurta beyazı içeren kahvaltı etmek
  • Atıştırmalık olarak e vitamini, protein ve lif zengini badem yemek
  • Günde 5 öğün ile metabolizmayı daima hareketli tutmak
  • Sebze ve meyve hariç karbonhidrat tüketmemek

Meghan ve eşi için antrenörleri ayrıca smoothie tarifleri de hazırlamış. Bu tarifler arasında ikilinin favorisi adı kırmızı smoothie. İçerisinde mevsimin kırmızı meyveleri, chai çayı, 1 ölçü protein tozu ve badem sütü olan kırmızı smoothie hem besleyici bir içecek hem lif kaynağı hem de tok tutucu özelliklere sahip. Megan Fox salata yediği zaman da sos olarak bir miktar elma sirkesi kullandığını söylüyor.

View this post on Instagram

NYT Outtakes 📸

A post shared by Megan Fox (@meganfox) on

Antrenör Harley Pasternak, ikiliye Japon mutfağının geleneksel yiyeceklerini de öneriyor. Megan Fox her gün 1 öğününde somon tüketiyor. Somon, sashimi, salatalık, edamame ve miso çorbası Megan Fox’un en sık tükettiği yiyecekler arasında.

Fit vücudunu korumak için karbonhidratlardan uzak durduğunu, ekmek, pretzel, patates cipsi gibi yiyecekler tüketmediğini ancak “cheat meal” olarak pizza ve pasta tükettiğini belirten Megan, karbonhidrat ihtiyacını sadece ama sadece sebze ve meyvelerden aldığını söylüyor. Bu da gün içerisinde az miktarda karbonhidrat tüketmek demektir. Filmleri için beslenme programını iyice sıkılaştırmak istediği zamanlarda ise karbonhidratı keserek yerine kahve tüketmeyi tercih ediyor.

Megan Fox’un Antrenman Programı

Megan kas gelişimi ve form koruma konusunda oldukça sıkı ve iradeli bir yapıya sahip. Megan direnç egzersizleri, kardiyo ve ağırlık çalışmaları yaparak form koruyor. Bu egzersiz modelleri ve özellikle direnç egzersizleri ile metabolizma hızını arttırıyor, daha fazla kalori yakıyor, kemik sağlığını koruyor ve odaklanma kabiliyetini arttırıyor.

Megan Nasıl Antrenman Yapıyor?

Fox’un antrenman rutini aşağıdaki kuralları içeriyor:

  • Haftada iki kez ağırlıklar ve kardiyo eşliğinde oldukça ağır bir çalışma
  • Diğer günler daha hafif egzersizler
  • 5 dakikalık kardiyo sonra tüm vücut çalışması sonra karın bölgesi çalışması ve 5 dakika soğuma

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu yazınız
Lütfen adınızı giriniz

BİZİ INSTAGRAM'DA TAKİP EDİN!