Torbayı Yumrukla – 4

Ağır bir kum torbanız var ve onu yumruklayarak antrenman yapmak istiyorsunuz. İşte size nasıl yapılacağı…

YAZI: Derek MANGI / FOTOĞRAFLAR: Dylan COULTER

Kum torbası antrenmanınızın yanında bolca sağlık  topuyla karın kası egzersizi de yapın.
Kum torbası antrenmanınızın yanında bolca sağlık
topuyla karın kası egzersizi de yapın.

AGRESİF OLUN

Boks raundlarında ihtiyaç duyduğunuz hız ve ritmin ne olduğuna dair bir fikir sahibi olmaya başlayınca sıra temponuzu tayin etmeye gelecektir.

Her raundun son 30 saniyesinde torbanın etrafında dans edip arada bir yumruk atmak yerine güç yumrukları atmaya başlayın. Kısa sürede ve yüksek yoğunluklu aralıklarla raundu bitirmek için –uygun teknikleri kullanarak– tüm gücünüzle torbaya çullanın.

Sonraki raundun başlangıcında torbanın etrafında dönün, direktinizi geliştirin, biraz enerji toplayın ve yeniden saldırın.

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla