Muscle & FitnessAntrenman ve Fitness ProgramlarıTorbayı Yumruklama Antrenmanı Seri Yumruklar

Torbayı Yumruklama Antrenmanı Seri Yumruklar

Eklem ve bileklerinizi korumak için 400 santimlik sargı alın.
Eklem ve bileklerinizi korumak için 400 santimlik sargı alın.

SIRAYLA GİDİN

12 standart boks raundu sınırları içinde çalışırken işe kum torbasının etrafında dans ederek başlayın ve direkt yumruk atarak bu tekniğinizi geliştirin.

Üç-dört raund böyle devam edin, hızınızı alın ve size kendinizi nasıl hissettirdiğini görün. Bunu yapmaya alıştıktan sonra bir raund sadece direkt yumruk atın. Direkt, bokstaki en önemli yumruktur çünkü ringde yapılan her şeyin temelini teşkil eder. Kum torbasının karşısına her geçişinizde bu vuruşu geliştirmek için bolca zaman harcayın.

Sadece direkt içeren raundun ardından bir iki raund tekrar eski boks raundlarına dönün ve ardından duruş değiştirin. Eğer sağ elinizi kullanıyorsanız sağ ayağınızı öne koyup sol elinizle yumruk atın. Çok yetenekli bir boksör değilseniz bunu bir maçta yapmanız söz konusu bile değildir ama bir iki raund böyle gitmek vücudunuza ve merkezi sinir sisteminize faydalıdır.

Ayrıca bu sayede iki eliniz için de direkt ve güç yumruklarını geliştirmiş olursunuz –kroşe, çapraz ve aparkat.
trb42

YAZI: Derek MANGI / FOTOĞRAFLAR: Dylan COULTER

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu yazınız
Lütfen adınızı giriniz

BİZİ INSTAGRAM'DA TAKİP EDİN!