Tepeden Tırnağa Squat

İşte sizlere squat yaparken  pozisyonunuzun tepeden tırnağa nasıl olması gerektiğini gösteren özet squat rehberiniz…

GÖĞÜS

Squat boyunca göğsünüzü mümkün olduğu kadar yukarıda tutun. Aynada tişörtünüzün üzerindeki yazıyı okuyabilmeniz gerekiyor.

BAŞ

Squat sırasında başınızı dik tutun ve gözleriniz doğruca ileri baksın.

OMUZLAR

Kürek kemiklerinizi yaklaştırarak şişirdiğiniz trapezleriniz bar için bir yastık vazifesi görür.

ELLER

Kollarınız barı kontrol edecek kadar geniş ama trapezlerinizle bir yastık oluşturacak kadar da dar şekilde üstten tutuşla barı sıkıca kavrayın.

ALT SIRT

Sıkı ve düz tutun.

DİRSEKLER

Barın altında doğruca yeri işaret etmelidirler.

KALÇA

Harekete sanki bir sandalyeye oturacakmış gibi kalçanızı geri iterek başlayın.

DİZLER

Çömelirken dizlerinizin hizasının parmak uçlarınızı geçmesine izin vermeyin ya da hiç bir şekilde içe doğru çevirmeyin.

KARIN KASLARI

Derin bir nefes alarak onları dışarı itin ve sanki karnınıza bir yumruk yiyecekmiş gibi onları kasın.

AYAKLAR

Parmak uçlarınız hafifçe dışa bakar halde omuz genişliğinden biraz daha açık olmalıdırlar. Ağırlığınızı da topuklarınızın üzerine verin.

squat_rehberi_tepeden_tirnaga_squat_02

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

0 Yorum

Yorum Bırak

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla