Standing Ez-Bar Biceps Curl

Standing Ez-Bar Biceps Curl Nasıl Yapılır?

Instagram

Egzersiz Seviyesi: Orta
Tip: Kuvvet
Ekipman: Ez Bar
Çalıştırdığı Bölgeler: Biceps, Ön Kol (Forearm)

Standing Ez-Bar Biceps Curl egzersizi biceps’lerinizin kuvvetini artırır. Ez-Bar kullanarak, normal bar’dan kaynaklanabilecek ağrı veya rahatsızlıkları minimuma indirgemiş olursunuz.

TALİMATLAR

42_A 42_B
Bir Ez-Bar’ı underhand grip ile kavrayın. Ellerinizin arasında en az 15 cm. mesafe olduğundan emin olun. Dik ve sağlam durun, ayaklarınız omuz genişliği kadar açık olsun. Biceps’leriniz tamamen kasılana kadar bar’ı kaldırın. Hareketin tepe noktasında biceps’lerinizi kasabildiğiniz kadar kasın, duraklayın, ve sonra yavaşça bar’ı başlangıç pozisyonuna geri indirin.

Antrenör İpuçları

1. Hareket boyunca dirsekleriniz sabit ve gövdenizin yanına bitişik olsun.
2. Egzersizi kontrollü bir şekilde uygulayın, momentumunuzun iş yapmasına izin vermeyin.

Gelişmiş Varyasyonları

  • Dumbbell Hammer Curl
  • Cable Biceps Curl
  • Barbell Biceps Curl

Benzer Egzersizler

  • Alternating Dumbbell Biceps Curl

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla