Ramazan Ayında Ofiste Dikkatinizi Toplamakta Zorlanıyor musunuz?

ramazanda-gida-takviyesi

Ramazan ayı boyunca beslenme düzenimizde büyük bir değişim oluşuyor. Esasında bu değişim korkulacak bir durum değil ancak bazen alışması zor olabiliyor. Beslenmedeki bu değişim günlük hayatta yorgunluk ve dikkat dağınıklığını da birlikte getirebiliyor.

Çalışanlar İçin Oruç Tutmayı Kolaylaştırabilecek Destekler Var

Ramazan ayı dışında, kişilerin özellikle kötü beslendikleri ve stresli dönemlerinde de yorgunluk ve dikkat dağınıklığı yaşadıklarını biliyoruz. Bunun temel nedeni vücudun ihtiyaç duyduğu makro ve mikro besin alımında olan dengesizlik oluyor. Ramazan ayı sürecinde de normal beslenmemizin dışına çıktığımız için vücut bazen bu değişime ayak uyduramayabiliyor.

Çalışırken oruç tutan biriyseniz, daha kısıtlı beslenme ile iş ortamında karşı karşıyasınız demektir. Dediğimiz gibi korkulacak bir şey yok ancak iftar ve sahur vakitlerinde mutlaka vücudunuzun tüm eksiklerini karşılamanız gerekir. Bu da ne yazık ki zamanlama olarak her zaman yeterli olamayabiliyor. Bu gibi durumlar için ise gıda takviyeleri iyi bir seçim olabilir.

Beyninizin ve Vücudunuzun Enerji İhtiyacını Yeterince Karşılayın

İki önemli gıda takviyesi ramazan ayını ofis ortamında daha kolay geçirmenizi sağlayabilir.

Bunlardan ilki omega 3 takviyesi. Omega 3 içerisindeki epa ve dha yağ asitleri ile normal kalp fonksiyonlarınızın korunmasına ve çalışmasına yardımcı olan en önemli besinlerdendir. En çok balıklarda bulunan bu mikro besinleri ramazan ayında yeterince karşılamıyor olabilirsiniz. Üstelik omega 3, vücudunuz tarafından üretilemeyen kaynaklardan biridir ve mutlaka yeterli miktarlarda alınmalıdır. İçerisindeki dha ayrıca normal görme yetinizin ve beyin fonksiyonlarınızın korunmasına da yardımcı olmaktadır. Bu sebeple omega 3 gıda takviyesi ofis ortamında dikkatinizi korumanıza yardımcı olabilir. İftardan sonra rahatlıkla alabileceğiniz bir destektir.

İkinci önemli gıda takviyesi ise B12 vitaminidir. Vücudunuz için enerji üretiminde oldukça önemli bir yere sahip olan bu vitamin, vücudunuzun normal enerji oluşum metabolizmasına katkıda bulunur. Hücre bölünmesinde görev alan bu B12 vitamini ayrıca yorgunluk ve bitkinliğin azalmasında aktif rol oynar. Beslenmenize bu sebeple B12 vitaminini eklemeniz gün içerisinde enerjinizi korumanıza yardımcı olacaktır.

Ramazan ayında çalışırken enerji düşüklüğü ve dikkat dağınıklığı yaşıyorsanız omega 3 ve B12 vitamini takviyeleri sizin için iyi birer destek olabilir. Kendinize daha kolay bir çalışma süreci yaratabilmek için orucunuzu sıkı bir beslenme ile açtıktan sonra gıda takviyeleri alabilirsiniz.

Ramazan Ayında Supplement Kullanımı

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

1 Yorum

  1. Geri bildirim: Sahurda Bunları Yiyenler Acıkmıyor, Tatlı Krizine Girmiyor! | Muscle & Fitness Türkiye

Yorum Bırak

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla