Popüler Diyetler – Taş Devri (Mağara Adamı) Diyeti

Yağ yakarken kaslara zarar vermemek için bazı diyet formüllerine şans vermek gerekir. Çünkü moda gibi görünüp dikkate alınmasa da bazı diyet reçeteleri epey yararlı olabiliyor. Taş Devri (Mağara Adamı) Diyeti de bu formüllerden biri. Gelin, detaylarına birlikte bakalım.

Taş Devri Diyeti Nasıl Yapılır?

  • Bol miktarda yağsız et, balık, sebze, meyve, kök ve kabuklu yemiş.
  • Tahıl, baklagiller, süt ürünleri, tuz, rafine şeker ya da işlemden geçmiş yağlar yok.
  • Kalp-damar sağlığı ve vücut kompozisyonu üzerindeki olumlu etkileri kanıtlanmış, yüksek proteinli (%35), düşük karbonhidratlı (% 20-40), orta düzeyde yağlı (% 25-45) bir diyet.

magra

Yağ Açısından Zayıf

Araştırmalar, daha fazla doymuş yağ tüketen sporcuların testosteron düzeylerinin daha yüksek olduğunu gösteriyor. Yağlı sığır etleri ve tavuklar işe yarıyor, ama eklemleri iyileştirip yağ kaybını arttıran temel Omega-3 kaynağı olan balığı da unutmamak gerek. İşte en iyi kaynaklar:

  • Organik fileminyon
  • Organik kaburga eti
  •  Tavuk ve hindi budu
  • Somon
  • Alabalık
  • Sardalya

Uzak Durun!

Hazır yemekler, unlu mamuller ve patates cipsi gibi suni, işlenmiş trans yağları tüketmeyin. Trans yağlar, kalp hastalıklarına ve iltihap sorunlarına yol açabilir. Ayrıca vücut yağını arttırırken, kas büyümesini de engelleyebilir.

M&F Notu

20 üzerinden 16

İncelmek = 8

Bu, çok bildik bir vücut geliştirme uygulamasıdır: Karbonhidratları kısıtlarken, protein tüketimini arttırarak vücut yağından hızla kurtulabilirsiniz. Dolayısıyla bu diyet, M&F okurlarının çoğu açısından zor olmayacaktır.

Kas Yapmak = 8

Her türden ete nispeten daha fazla odaklanmak, kas kazanma çabanıza yardımcı olur. Ayrıca yoğun yağ alımı, kas yapmak için gerekli olan testosteronu zirveye çıkarır.

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

0 Yorum

Yorum Bırak

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla