Popüler Diyetler – M&F Diyetleri

Ne tür bir diyet programı uygulamam gerekiyor? Ne yapmalıyım? Endişelenmeyin! M&F ekibi olarak derdinize deva olacak mükemmel bir diyet programını sizler için derledik.

İşte M&F diyet programı

  • Kas yapmak için günde vücut kilosu başına 1,5-3 gram protein.
  • Normal işlevlerin korunması için, her bir kiloluk vücut ağırlığı başına 4-6 gram (ya da daha fazla) karbonhidrat.
  • Testosteron seviyesini yüksek tutmak için yeterli düzeyde sağlıklı ve doymuş yağlar.
  • Metabolizmayı hızlı, iştahı az, enerjiyi yüksek tutmak için küçük ama sık öğünler.
  • Optimum yakıt ve iyileşme için, karbonhidratların çoğunu antrenman öncesi ve sonrasında almak.

yağ yakma

Karbonhidratlar Ne Ve Ne Zaman

Sabah ilk iş: Hızlı sindirilen karbonhidratlar, kolay sindirilen proteinlerle (whey protein gibi) birleştiğinde, amino asitler kaslara gider. Örnek: Karpuz, kavun (hızlı sindirilen karbonhidratlar).
Antrenman öncesinde ve gün boyunca: Enerjinin sürekli salınması için, yavaş sindirilen karbonhidratlar tercih edilir. Örnek: Yulaf lapası, esmer pirinç, patates, tam tahıllı ekmek, meyve.
Antrenman sonrası: İnsülin düzeyini arttırmak ve amino asitleri kana taşımak için, antrenmandan sonraki bir saat içinde, kolay sindirilen proteinlerle (whey protein gibi) birlikte hızlı sindirilen karbonhidratlar tercih edilir. Örnek: Karbonhidratlı/sporcu içecekleri, yaş pasta, beyaz pirinç, beyaz ekmek.

M&F Notu

20 üzerinden 20

İncelmek = 10

İncelmek, uzay gemisi yapmak kadar zor değil. Biraz eğitim ve mutfak disipliniyle (yoğun antrenman ve doğru besin takviyeleriyle birlikte) istediğiniz kadar incelebilirsiniz.

Kas Yapmak = 10

Bol protein. İyi karbonhidratlar. Sağlıklı yağlar. Yarım yamalak kas yapmak niyetinde değilseniz, sadece daha çok yemek sizi kesmez. M&F’ın beslenme planlarını ve besin takviyeleri önerilerini takip edince, kas yapmak 1’den 10’a saymak kadar kolay olabilir.

yağ kasma

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

0 Yorum

Yorum Bırak

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla