Popüler Diyetler – Hacimsel Diyet

Hangi diyet ağırlık çalışanlar için daha uygun? İncelmek ve bol miktarda kas geliştirmek için en iyi diyeti bulmak amacıyla beş ayrı listeyi değerlendirdik…

YAZI: Jim Stoppani & Eric Velazquez

Kaslarınızın gelişimi için beslenmenin temel ilkelerine sıkı sıkıya bağlısınız, deli gibi antrenman yapıyor ve bugünlerde dünyayı saran hayatlarında spor yapmamış diyetisyenlerin diyet listelerine kahkahalarla gülüyorsunuz. Ama belki de bu listelerin hepsini bir kalemde silmemelisiniz. Bu diyetlerin bazıları gerçekten de epey yararlı olabilir. İşte bu nedenle, günümüzün en popüler beş diyetini değerlendirip, bunlara kütle kazanmanıza ve sıkılaşmanıza yardım etme özellikleri açısından not verdik. Gerçekten şaşırtıcı; ama sanki bu diyetlerin bazılarında sürekli tavuk göğsü yemeye değiyor gibi…

GENEL BAKIŞ

  • Açlığı bastırmak için düşük kalorili ama yoğun gıdalar yiyin.
  • Kereviz, kabak, kavun, yağsız süt ve et suyuyla yapılmış çorbalar gibi sulu, nişastasız gıdalara odaklanın.
  • Daha çok yiyerek, uzun süre tokluk hissederken düşük miktarda kalori alırsınız.

hacims

HAZIR ÇABUK ÇORBA

Ağırlık çalışanların kulağına hoş gelen bir cümle değil ama çorbalar sıvı ağırlıklı oldukları için, kalori almadan tok hissetmek açısından harika bir seçenek. Ama elbette ki çorbaların da hepsi bir değil. (Bu listedeki değerler, bir kaselik ölçüye göredir.)

  • Kremalı Tavuk Çorbası: 76 kalori, 1 gr protein, 11 gr karbonhidrat, 3 gr yağ
  • Mercimek Çorbası: 83 kalori, 4 gr protein, 13 gr karbonhidrat, 2 gr yağ
  • Kremalı Sebze Çorbası: 72 kalori, 2 gr protein, 11 gr karbonhidrat, 3 gr yağ
  • Yayla Çorbası: 71 kalori, 2 gr protein, 13 gr karbonhidrat, 2 gr yağ
  • Domates Çorbası: 84 kalori, 2 gr protein, 15 gr karbonhidrat, 2 gr yağ
  • Şehriyeli Tavuk Çorbası: 59 kalori, 2 gr protein, 13 gr karbonhidrat, 1 gr yağ

*Her kuru çorba karışım markasının enerji-besin değerleri ve hazırlanmış porsiyon çorba ölçüleri (genelde 170 ml) farklı olabilir. Çorbalar tüketilmeden önce mutlaka paket üzerindeki bilgileri konrol ederek beslenme rejiminize katın.

M&F NOTU
20 üzerinden 7

İncelmek = 5
Verdiğimiz bu notu cömert bulabilirsiniz, çünkü genel vücut kompozisyonuna en olumlu ve uzun süreli etki, kas yapmakla olur. Fakat değişmeyen bir gerçek var: Ne kadar az kalori alırsanız, o kadar az yağlanırsınız. Bu planın en iyi yanı, daha küçük ve daha sık öğünleri savunması.

Kas Yapmak = 2

İskeletinizin üstüne güzel kaslar eklemek için sadece sebzeler yetmez. Kaslarınızın yoğun antrenmanlardan sonra iyileşmek ve büyümek için bol miktarda proteine ihtiyacı vardır (toplam kaloriden söz etmiyoruz bile). Hacimsel diyet bunu sağlamıyor.

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla