One-Leg Dumbbell Romanian Deadlift

Egzersiz Seviyesi: İleri Seviye
Tip: Kuvvet
Ekipman: Dumbbell
Çalıştırdığı Bölgeler: Kalça Kasları, Diz Kirişleri, Omurga Kasları, Karın Bölgesi, Tüm Vücut

Tek Bacak  Romanian Deadlift egzersizini dumbbell’ler ile uygulayarak bacaklarınızı ve kalçanızı güçlendirebilirsiniz. Bu egzersiz ayrıca merkez bölgenizin kontrol ettiği denge ve stabilite yeteneğinizi de geliştirecektir.

TALİMATLAR

38_A 38_B
Bir bacağınızın üzerinde bir çift dumbbell’i tutarak pozsiyon alın. Overhand grip ile dumbbell’leri kavrayın ve kollarınız serbest olsun. Bir bacağınızı arkaya doğru kaldırarak kalçanızdan hafifçe eğilin. Gövdenizi arka bacağınızla paralel olana kadar yere doğru eğin. Kollarınız ön tarafta aşağı sallansın. Duraklayın, daha sonra hareket tersine doğru yaparak ve kalça kaslarınızı sıkarak başlangıç pozisyonuna dönün.

Antrenör İpuçları

1. Hareket boyunca sırtınızın kavislenmesine izin vermeyin.
2. Sakatlıktan korunmak adına sırtınız dümdüz olsun.
3.Dumbbell’ler çok dışarı ya da ileriye doğru hareket etmesine izin vermeyin. Hareket boyunca vücudunuza yakın tutmaya çalışın.

Gelişmiş Varyasyonları

  • Single-Leg Barbell Straight-Leg Deadlift
  • Barbell Deadlift
  • Rotational Dumbbell Straight-Leg Deadlift

Benzer Egzersizler

  • Barbell Deadlift
  • Single-Leg Deadlift with Barbell

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla