Ünlülerin Antrenörü Lacey Stone’dan Zor Ama Etkili Kalça Antrenmanı

Kalça kaslarını geliştirirken, squat ve deadlift gibi bileşke egzersizleri ağır uygulamanız gerekiyor. Bu egzersizlerde zamanla güçlenerek ilerlemez iseniz, kalça kaslarınızın gelişimi bir noktada duracaktır. Güç antrenmanlarına ek olarak, kalça kaslarını izole ederek çalışmanız ise kalçanıza eşsiz bir görünüm kazandırabilir. Kalça kaslarının estetik hatlara sahip olabilmesi için, güç antrenmanlarına ek olarak izolasyon egzersizleri uygulamak gerekir.

Lacey Stone da, hem squat ve deadlift gibi egzersizlerde beli daha az kullanıp kalçayı daha çok kullanarak beli sağlama almak için hem de daha dengeli kalça kaslarına sahip olabilmek için size zorlu bir kalça antrenmanı sunuyor. Kalçadaki sağ-sol dengesizliği bir çok insanda gözlemlenen bir sorun olduğu için, sağ-solu ayrı çalıştıran unilateral egzersizlere yer veriyor.

Vücuttaki en büyük ve en güçlü kas grubu olan kalça kaslarını, güçlendirip geliştirmek kesinlikle işinize yarayacak.

Lacey Stone’un Yazdığı Kalça Antrenmanı

Bu antrenmanda set arası veya dinlenme söz konusu değil. Bütün egzersizler aralıksız olarak uygulanıyor. Ayrıca Lacey Stone bir konuda sizleri uyarıyor, bütün hareketlerde merkez bölgesinin sıkı olması gerektiğini vurguluyor. Merkez bölgesinin sıkı olması sayesinde beldeki yükün azalarak işin çoğunu kalçayla yapabileceğinizi dile getiriyor.

Rainbow: Her iki tarafa (sağ ve sol taraf) 30 saniye boyunca

Hydrants With Leg Extensions: Her iki tarafa 30 saniye boyunca

Single-Leg Bodyweight Deadlifts: Her iki tarafa da 30 saniye boyunca

Single-Leg Sit-to-Stands: Her iki tarafa da 30 saniye boyunca

Medicine Ball Glute Bridges: 1 dakika boyunca

Lacey Stone, bu antrenmandaki tüm hareketleri sırayla yaparak toplamda 3 tur uygulamayı öneriyor.

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla