Kaslı ve Yağsız Olmanın Yolları (Bölüm 3)

 ANTRENMAN ÖNCESİ YAVAŞ KARBONHİDRAT 

Çoğu kişi hala, antrenmandan önce enerjilerini arttıracağına inanarak, hızlı sindirilen karbonhidratı tercih etmektedir. Belki arttırır, ama yavaş sindirilen ve düşük glisemik indeksli karbonhidratlar gibi yağ yakmanıza yardımcı olmaz.

NEDEN İŞE YARIYOR: National Taiwan College of Physical Education’da yapılan bir araştırmada, antrenmandan önce yavaş sindirilen karbonhidrat ve protein tüketen sporcuların, tüketmeyenlere kıyasla hem egzersizler sırasında daha fazla yağ yaktıkları, hem de yorulmadan daha uzun süre çalışabildikleri görülmüştür.

BUNU YAPIN: Antrenmandan önceki 30-45 dakika içerisinde 20 gram whey proteinine ek olarak tam tahıllı ekmek, yulaf ezmesi, meyve gibi 20-40 gram yavaş sindirilen karbonhidrat tüketin.

 2 dilim tam tahıllı ekmek: 140 kalori, 6 gr protein, 26 gr karbonhidrat, 2 gr yağ 

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

1 yorumlar

  1. Emre 2 sene önce

    Bu doğru ama yulaf ezmesinin sindirimi çok uzun sürüyor. Antrenmandan 30 dk önce elma vb. şeyler yenilebilir ama yulaf ezmesi antrenmandan min. 1,5-2 saat önce alınmalı. Aksi takdirde sporda tıkanmaya yol açıyor.

    Beğen Beğenmekten vazgeç

Yorumlar kapatıldı.

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla