Kaslı ve Yağsız Olmanın Yolları (Bölüm 1)

Bu tecrübeyle sabit stratejiler, yağsız ve kaslı bir vücuda sahip olma hayalini gerçeğe dönüştürüyor..

Daha kaslı ve tek haneli vücut yağı oranına kavuşmak istiyorsanız, takip edilmesi gereken tecrübeyle sabit beslenme kurallarını bilirsiniz: Her gün altı öğün ye, karbonhidratı azalt, proteini arttır. Bir de o kadar sabit olmayan kurallar vardır, ister bilimsel, ister tecrübe yoluyla işe yaradığı anlaşılmış olan şeylere tezat teşkil ederler. Bunlara “püf noktası” demeyi tercih ettik çünkü henüz herkes bunların ne olduğunu bilmiyor. Bunları beslenmenize dahil ettiğinizde, bir daha vazgeçemeyeceğinizi göreceksiniz.

YAZI: JIM STOPPANI

HİLE YAPIN

Düzgün ve istikrarlı bir diyet yapmadan yağlarınızdan kurtulamazsınız, ama arada bir, tabiri caizse hile yapmak da yağ yakmanıza yardımcı olabilir. Bundan gün boyunca fast food yemeniz gerektiğini çıkarmayın; yapmanız gereken, bir günlüğüne karbonhidrat ve genel kalori tüketimini arttırmak olmalıdır. Bir öğün, istediğiniz herhangi bir şeyden yiyebilirsiniz: Pizza, burger, patates kızartması, makarna vs.

NEDEN İŞE YARIYOR: Sıkı bir diyet uygularken, kritik bir hormon olan leptin seviyeniz düşmeye başlar. Leptin, açlığı bastırır ve metabolizmayı hızlandırır, bu nedenle seviyesi düştüğünde daha az kalori yakarsınız. Bazen de aşırı yemek, leptin seviyesini arttırır ve bu da açlığı azaltıp metabolizmayı hızlandırarak daha fazla kalori yakıp daha az yemenize neden olur.

BUNU YAPIN: Haftanın bir günü kalori tüketimini yüzde 25-50 ve aynı günde karbonhidrat tüketimini en az iki kat arttırın.

Bir dilim kalın kenarlı, sebzeli ve pepperonili pizza: 205 Kalori, 8 gr protein, 26 gr karbonhidrat, 7 gr yağ

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla