Karın Kaslarının ABC’si

 

KARIN KASLARININ ABC’Sİ

Bir hardcore karın antrenman programı hazırlarken bu üç kuralı dikkate alın…

  • Dengeli bir güç ve gelişim elde edebilmek için abdominal (karın) bölgedeki her farklı bölümü çalıştırmaya uygun bir egzersiz seçin. Karın bölgenizdeki her bir bölüm için size beş kadar seçenek ve tüm haftayı kapsayan üç örnek karın antrenmanı sunacağız.
  • Normal bir karın antrenmanı şu sırayı takip etmelidir: Alt karın kasları, üst karın kasları, oblikler ve merkez bölge. Alt karın kasları güç ve gelişim açısından genelde en geride kalan bölgedir, bu nedenle çoğu antrenmana dinlenmiş ve gücünüz yerindeyken alt karın kasları ile başlayın. Merkez bölge egzersizlerini en sonda yapın, çünkü merkez bölge genel kas kuvveti için önemlidir, özellikle de karın egzersizlerinde ihtiyaç duyacağınız kuvvet yönünden. Eğer merkez bölge hareketlerini ilk başta yaparsanız karın kaslarını erkenden yorarsınız ve diğer egzersizler için yeterli gücünüz kalmaz.
  • Eğer belli bir bölümü özellikle daha fazla çalıştırmak istiyorsanız listede onu başa yerleştirin ve o bölüm için iki egzersiz yapın. Örneğin, daha dikkat çekici oblikler için karın antrenmanınızın sırası şu olmalıdır: Alt karın kasları, oblikler, üst karın kasları ve merkez bölge.

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla