Isınma-Dikey Sıçrama İlişkili Kas Grafiği

Araştırmacılar vücut ısısındaki yaklaşık 0,2 derecelik bir artışın (36,6 dereceden 36,8 dereceye) güç ve sıçrama artışına yol açtığını düşünüyorlar…

Aşağıdaki grafik, sporcuların sabahları hazırlık ve ısınma çalışmalarından sonra yapılan dikey sıçrama testi ve ısınma çalışmaları olmadan yapılan dikey sıçrama testi arasında, sıçrama yüksekliği ve güçlerindeki oransal artışı gösteriyor.

TÜYO: Araştırmacılar vücut ısısındaki yaklaşık 0,2 derecelik bir artışın (36,6 dereceden 36,8 dereceye) güç ve sıçrama artışına yol açtığını düşünüyorlar. Bu, antrenman gücünüzü yükseltebilir; dolayısıyla eğer sabah çalışıyorsanız, kardiyo ve dinamik esneme hareketleriyle ısının.

Akşam saatlerinde ise deneğin vücut ısısı zaten 0,2 derece yüksek, yani 36,8 derece. Bu araştırma aynı zamanda, daha yüksek olan vücut ısısı sayesinde, akşamları daha kuvvetli, güçlü ve hızlı olduğumuzu gösteriyor.

Genel olarak vücut ısısının, ısınma hareketlerinden sonra yalnızca 0.2 derece arttığını göz önüne alırsak, ekstra ısınma hareketleri akşamları çalışanların güç veya sıçrama yüksekliğini arttırmadı.

hey1

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla