Muscle & FitnessAntrenman ve Fitness ProgramlarıIncline Barbell Bench Press Nasıl Yapılır?

Incline Barbell Bench Press Nasıl Yapılır?

Çalıştırılan Ana Kas: Göğüs Zorluk Seviyesi: Orta
Ekipman: BarbellYardımcı Kaslar: Triceps, Omuz

İncline Barbell Bench Press göğüs ile beraber omuz ve triceps kaslarını çalıştıran bir harekettir. Bu hareketi incline da yapmak daha çok üst göğüs kasını çalıştırmayı sağlar. İncline bench aynı zamanda omuz eklemleri için daha güvenlidir.

Adım Adım Incline Barbell Bench Press

1.

incline-barbell-bench-press

2.


incline-barbell-bench-press
30-45 derece açıdaki bir bench’e sırt üstu yatın. Bar’ı overhand grip ile omuz genişliğinde ve göğüsünüzün üzerinde tutun. Kollarınız dümdüz olacak şekilde üztünüzde tutun. Bar’I kontrollü bir şekilde öne ve aşağı doğru, göğsünüze kadar indirin. 1 saniye durduktan sonra bar’ı geri başlangıç pozisyonuna doğru yukarı ve arkaya doğru pressleyin.

Uzman Tüyoları

  1. Bar’ı boynunuza doğru indirmeyin. Bar’ı altta üst göğsünüzün üzerinde olacak şekile indirin.
  2. Bar’ı göğsünüzde sektirmeyin. Bar’ı kontrollü ve yavaş bir şekilde indirin.

Benzer Hareketler

barbell-bench-pressbarbell-bench-press

Barbell Bench Press

dumbbell-bench-pressdumbbell-bench-press

Dumbbell Bench Press

dumbbell-chest-flydumbbell-chest-fly

Dumbbell Chest Flye

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu yazınız
Lütfen adınızı giriniz

BİZİ INSTAGRAM'DA TAKİP EDİN!