Güçlü Bir Sırt ve Sağlam Duruş İçin Etkili Antrenman Programı

Güçlü bir sırt sağlam bir duruş demek. Sırt bölgesi dik bir duruş için kilit rol oynar. İşte, tam da bu yüzden Anıl Yarar’dan sırt kaslarını güçlendirirken duruşumuzu da sağlamlaştıracak egzersizler istedik!

Her erkeğin üçgen, V şekilde tabir edilen vücut hayali vardır. Gömlek ya da takım elbise giydiğinde vücuduna tam oturmasını ister. Geniş göğüs ve dar bel ile tanımlanan bu vücut yapısına sahip olmak isteyen erkekler için sırt kasları önemlidir.

Sadece erkekler değil günümüzde kadınlar da sırt dekolteli elbiselerin içinde iyi hissetmek ve güçlü görünmek istiyor. Bu sebeplerle estetik açıdan sırt bölgesi herkes için çok önemli hale geliyor.

Tabi ki sadece estetik görünmek için çalışmamalısınız. Bu tip hevesler yüzünden yüksek ağırlıklar ile yanlış formda egzersizler yapma yanlışına düşmemek gerek.
Çalıştığım kişilere uyguladığım Par-Q (Fiziksel Uygunluk Testi) testlerinde, kişilerin genellikle sırt ve boyun ağrılarından şikayetçi olduklarını gözlemledim. Sizde gününüzün büyük bir bölümünü ofiste ya da evde mas abaşında geçiriyor, arabada uzun saatler kalıyorsanız kesinlikle daha fazla dikkat etmelisiniz.
Hareketsizlik en büyük düşmanımız!
Zayıf kalan sırt kaslarının bir süre sonra bu bölgede eziyete dönüşen ağrılara sebep olması elbette çok normal. Peki, nasıl geçecek bu ağrılar? Formül çok basit, spor yaparak.
Düzenli egzersizler ile bu ağrılardan kurtulabilirsiniz. Daha dik ve daha sağlam bir duruş için mutlaka sırt kaslarınızı DÜZENLİ ve DENGELİ bir şekilde çalıştırmalısınız.
3 Set – 10 Tekrar

Anıl Yarar Kimdir?

Küçük yaşlarından itibaren birçok spor ile uğraşan Yarar, Kickboks ve Muay Thai branşlarında uzmanlaşmıştır. 2009 yılından beri profesyonel olarak fitness eğitmenliği yapmaktadır.

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

1 Yorum

  1. Geri bildirim: Güçlü Bir Sırt ve Sağlam Duruş İçin Etkili Antrenman Programı | Antrenman.org

Yorum Bırak

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla