Muscle & FitnessAntrenman ve Fitness ProgramlarıFST-7: Maksimum Büyüme İpuçları

FST-7: Maksimum Büyüme İpuçları

Vücut geliştirme ve fitness ile uğraşıyorsanız konunun çokça emek ve pratik istediğini biliyor olmalısınız. Zaten hayatta güzel olan ne emek istemiyor ki?

Mükemmel vücut için yapmanız gereken çok iş var. Beslenme ve antrenman teorilerini öğrenmeniz, istediğiniz hacim ve yapıya göre beslenme ve antrenman programı hazırlamanız son olarak da adım adım sabırla bu programlara uymanız gerekiyor. Eğer tüm çalışmalarınızı düzenli bir şekilde devam ettirirseniz hedeflerinize hızlı bir şekilde ulaşacağınızı söylemeliyiz. Bu sebeple pes etmek yok!

Hızlı kas yapmak için size yardım edecek en iyi takviyeleri incelemek için aşağıdaki içeriklerimizi okuyabilirsiniz.

[ls_content_block id=”6553″]

Tüm bu vücut geliştirme serüveninde sıklıkla yıllarını bu işe vermiş kişilerin deneyiminden faydalanmanız gerekecek. Daha iyi antrenmanlar çıkarabilmek, motivasyonunuzu yüksek tutmak ve bir sonraki adımlarınızı tespit edebilmek için vücut geliştiricileri ve sporcuları mutlaka takip etmelisiniz.

İşte bu sebeple biz de sizinle Hany Rambod’un vücut geliştirme ile ilgili önemsediği noktaları sizinle paylaşıyoruz.

Hany Rambod’dan Vücut Geliştirme ve Fitness Taktikleri

Jay Cutler ve Phil Heath‘in Antrenörü Hany Rambod‘un kaslanmayı hızlandıran benzersiz sistemi hakkında bilmeniz gereken herşey…
Bu program tüm hayatınızı değiştirecek nitelikte. Dikkatle okuyun ve dikkatli uygulayın!

fst-7-maksimum-buyume-ipuclari

Yazı: David Lee  Fotoğraflar: Pavel Ythjall

Maksimum Büyüme İçin İpuçları

  • Önce ağır kilolarla temel egzersizleri yapın: Daha büyük bir kas, daha güçlü bir kas demektir. Temel antrenmanlarda son hareketten önce yapılacak ağır karma egzersizler üç nedenle çok önemlidir: Bunlar büyüklük, yoğunluk ve güç sağlarlar; dolayısıyla da 7’lilerde daha büyük ağırlıkların kullanılmasına olanak tanır.
  • Daha az dinlenin: Kasları aşırı doyurmak için, kaslardaki kanı tutmak üzere setlerin arasında 30-45 saniyeden fazla dinlenmeyin. Ancak antrenman sonrası dinlenmenize mutlaka önem verin. Uykunun kas onarımı için önemli olduğunu, yeni kas hücrelerinin oluşabilmesi için kas onarımınının muhakkak olduğunu unutmayın.
  • Kaslarınızı kasın: Fascia (bağ doku) üzerinde daha fazla baskı yaratmak için, setler arasındaki 30 saniyelik dinlenme süresince hedef kası ara ara sıkın.
  • Germe: Fascia’yı biraz daha esnetebilmek için, antrenman süresince (ayrıca öncesinde ve sonrasında) germe hareketleri yapın. Her germe hareketini 30 saniye sürdürün. Kasları germe ve sıkma hareketlerini dönüşümlü olarak yapın (örneğin, ilk setten sonra gerin, ikinci setten sonra sıkın).
  • Yıl boyunca: Bu teknik, hem sezon dışında (offseason) hem de yarışma öncesinde kullanılabilir. Sezon dışında ve yarışmaya uzun zaman varken, tekrarlar daha az olabilir.

fst-7_02a

İşte FST-7 Programı ile ilgili ana başlıklar ve detaylar:
Vücut geliştirmenizi daha sistematik bir şekilde ele almanıza yardım edecek, vücudunuzdaki hiçbir bölgenizi kaçırmadan çalışmanızı sağlayacak, hareketlerin dikkat vermeniz gereken noktalarını tek tek anlatan FST-7 Programı serisinden istediğiniz bölüme aşağıdaki linklere tıklayarak devam edebilirsiniz.

1) Genel Bilgi
2) Maksimum Büyüme İçin İpuçları
3) Yedi Önemli Hata
4) Hedef: Biceps
5) Hedef: Göğüs
6) Hedef: Deltoidler
7) Hedef: Triceps
8) Hedef: Sırt Kasları
9) Hedef: Ön Bacaklar

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu yazınız
Lütfen adınızı giriniz

BİZİ INSTAGRAM'DA TAKİP EDİN!