FST-7: Maksimum Büyüme İpuçları

Jay Cutler ve Phil Heath’in Antrenörü Hany Rambod’un kaslanmayı hızlandıran benzersiz sistemi hakkında bilmeniz gereken herşey…
Bu program tüm hayatınızı değiştirecek. Dikkatle okuyun!

Yazı: David Lee / Fotoğraflar: Pavel Ythjall

MAKSİMUM BÜYÜME İÇİN İPUÇLARI

  • Önce ağır kilolarla temel egzersizleri yapın: Daha büyük bir kas, daha güçlü bir kas demektir. Temel antrenmanlarda son hareketten önce yapılacak ağır karma egzersizler üç nedenle çok önemlidir: Bunlar büyüklük, yoğunluk ve güç sağlarlar; dolayısıyla da 7’lilerde daha büyük ağırlıkların kullanılmasına olanak tanır.
  • Daha az dinlenin: Kasları aşırı doyurmak için, kaslardaki kanı tutmak üzere setlerin arasında 30-45 saniyeden fazla dinlenmeyin.
  • Kaslarınızı kasın: Fascia (bağ doku) üzerinde daha fazla baskı yaratmak için, setler arasındaki 30 saniyelik dinlenme süresince hedef kası ara ara sıkın.
  • Germe: Fascia’yı biraz daha esnetebilmek için, antrenman süresince (ayrıca öncesinde ve sonrasında) germe hareketleri yapın. Her germe hareketini 30 saniye sürdürün. Kasları germe ve sıkma hareketlerini dönüşümlü olarak yapın (örneğin, ilk setten sonra gerin, ikinci setten sonra sıkın).
  • Yıl boyunca: Bu teknik, hem sezon dışında (offseason) hem de yarışma öncesinde kullanılabilir. Sezon dışında ve yarışmaya uzun zaman varken, tekrarlar daha az olabilir.

fst-7_02a

İşte FST-7 Programı ile ilgili ana başlıklar ve detaylar:
(detaylar için ilgilendiğiniz başlıklara tıklayınız!)

1) Genel Bilgi
2) Maksimum Büyüme İçin İpuçları
3) Yedi Önemli Hata
4) Hedef: Biceps
5) Hedef: Göğüs
6) Hedef: Deltoidler
7) Hedef: Triceps
8) Hedef: Sırt Kasları
9) Hedef: Ön Bacaklar

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla