FST-7: Hedef Ön Kol

Jay Cutler ve Phil Heath’in Antrenörü Hany Rambod’un kaslanmayı hızlandıran benzersiz sistemi hakkında bilmeniz gereken herşey…
Bu program tüm haya
tınızı değiştirecek. Dikkatle okuyun!

Yazı: David Lee / Fotoğraflar: Pavel Ythjall

 

fst-7_04a

Barbell Curl

Büyük bicepslerin vazgeçilmez egzersizi. Antrenör Hany Rambod, Amerika’yı yeniden keşfetmenin gereği olmadığını düşünüyor. Ama önemli bir ayrıntıyı da atlamıyor ve bileklere dost özelliklerinden dolayı kavisli barı (EZ-bar) tercih ediyor. Yine de daha alışılmış olan düz barı da küçümsemiyor. Rambod “Önemli olan ikisini de kullanmak. Antrenmanın başlarında, temel hareket olarak düz barı, sondaki 7’lilerde de bilekteki zorlanmayı en aza indirmek için kavisli barı (EZ-bar) tercih ediyorum,” diyor.

bic1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dikkat edilmesi gereken noktalar:

fst-7_04e

  • Ağırlığı sallamayı en aza indirin. Bu, bir alt sırt ve bacak egzersizi değil.

fst-7_04c

  • Biceps’in üzerindeki baskıyı korumak için omuzlarınızı geride tutun.

fst-7_04d

  • Hareketin üst pozisyonundayken, biceps’i ‘dinlendirmek’ yerine, sıkıca kasın.

İpuçları

“Omuz genişliğindeki tutuşu ve dar tutuşu dönüşümlü olarak kullanın; böylece hem biceps’in en favori kısmını (arkadan çift biceps pozunda çok önemli olan uzun kısmı) kasar, hem de daha uzun bir hareket alanı sağlarsınız. Elbette ki biceps’in iç kısmını geliştirmeniz gerekiyorsa, geniş tutuşu da kullanın.”

Biceps’inizi esnetirken, kollarınızı vücudunuzun önünde düz tutarken; ellerinizin tersi birbirine baksın.

Alternatif Egzersizler

Machine Preacher Curl
Spider Curl

İşte FST-7 Programı ile ilgili ana başlıklar ve detaylar:
(detaylar için ilgilendiğiniz başlıklara tıklayınız!)

1) Genel Bilgi
2) Maksimum Büyüme İçin İpuçları
3) Yedi Önemli Hata
4) Hedef: Biceps
5) Hedef: Göğüs
6) Hedef: Deltoidler
7) Hedef: Triceps
8) Hedef: Sırt Kasları
9) Hedef: Ön Bacaklar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla