Fouad Abiad: Göğüs

IFBB profesyonelinin programını kullanın ve göğsünüz kamyon çarpmışa dönsün.
Yazı: Matt Tuthill

Antrenman söz konusu olduğunda Fouad Abiad hiçbir şeyi şansa bırakmaz. 34 yaşındaki bu IFBB profesyoneli her kası mümkün olan her açıdan çalıştırmayı sever, tekrar sayıları ve ağırlıkları sürekli olarak değiştirir. Amaç her seferinde en kısa sürede en çok kas lifini uyarmayı başarabilmektir. Abiad göğüs için iki hafta yüksek tekrar ve nispeten hafif ağırlıkla çalıştıktan sonra bir hafta da yüksek ağırlık ve az tekrarla çalışır.

Abiad göğsünü haftada bir kez çalıştırır. 1. ve 2. hafta barbell egzersizleri ile başlayıp makinelerle bitirir. 3. haftada sıra dışı bir şey yoktur, sadece altı çalışma seti yapar –ikişer set dumbbell flat bench press, incline Smith machine bench press ve decline barbell bench press. Abiad göğsün üst, orta ve alt bölümlerinin ayrı ayrı ilgiyi hak ettiklerine inanmaktadır.

fa1

PROFESYONEL TÜYO: “Decline bench press’in gözden düştüğünü görüyorum ve bu büyük bir hata,” diyor Abiad. “Tam gelişme için her açıdan çalışmak şarttır.”

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla