Formda bir Vücut için Fitness Makinelerine İhtiyacınız Yok, Evde de Spor Yapabilirsiniz

Hedefiniz vücut geliştirmek değilse, fit bir vücuda sahip olamamanın bahanesini; “spor salonuna üye değilim” cümlesinin arkasına gizlemeye gerek yok. Çünkü fiziksel aktivitenizi arttırmak için bu ağır fitness makinelerine ihtiyacınız yok. Dumbbellkettlebell, lastik, pilates topu gibi taşınabilir fitness aletleri ile evde de etkili antrenmanlar yapabilirsiniz.

Özellikle yoğun iş hayatı olanlar, çeşitli nedenlerden dolayı spor salonlarına gidecek vakit bulamayanlar, kısacası aklımıza gelecek tüm durumları ortadan kaldırmak adına evde spor yapmak güzel bir alternatif. Her zaman söylüyorum; hareketsizlik en büyük düşmanımız, bu yüzden bir yerden başlamak ve harekete geçmek gerekiyor. Öncelikle şunu bilmeniz gerekli. Spor yapmanın yaşı yoktur, evde spor yapmanın hiç yoktur.

Spor partneriniz aileniz olsun

 Özellikle ileri yaştakiler; “Bu yaştan sonra kim spor yapacak” gibi bahanelere sığınmaktan vazgeçmelisiniz. Kaç yaşında olursanız olun, herkese uygun egzersiz vardır. Kendinize hedefler belirleyin ve bu hedefler doğrultusunda ilerlemeye özen gösterin. Vücudunuz temel hareketlere alışıp güçlendikçe egzersizlerinizi çeşitlendirebilirsiniz. Özellikle aile desteği de evde spor yaparken çok önemli bir detay. Ailenizi de spora yönlendirmelisiniz. Antrenmanlara eşlik etmelerini sağlayabilir, birbirinize destek olarak sinerji oluşturabilirsiniz.
Piyasadaki En İyi 5 Protein Tozu
Piyasadaki En İyi 5 Karnitin
Piyasadaki En İyi 5 Kreatin
Piyasadaki En İyi 5 Arjinin
Piyasadaki En İyi 5 BCAA

Profesyonellere danışmak verimi arttırır

Egzersizlere geçmeden önce, ufak bir hatırlatma yapmak istiyorum. Evde spor yapanlara yönelik bir çok paylaşımları sosyal medya, youtube, google gibi mecralarda kolayca bulabiliyoruz. Özellikle ev hanımlarına yönelik yapılan bu paylaşımlar, ciddi bir takipçi kitlesine sahip ve popülerleşmiş durumda. İnternette bilgiye ulaşmak çok kolay, lakin bilgi kirliliği her sektörde olduğu gibi spor sektöründe de mevcut. Konu spor olunca etrafta savrulan binlerce egzersiz ve antrenman programına denk gelmek kaçınılmaz. Önemli olan ise bunlardan kendiniz için faydalı olanları ayıklayabilmek. Herkesin vücut yapısı, genetik özellikleri farklıdır. Bu yüzden aynı egzersizleri, birebir aynı antrenman programlarını yapmak, herkeste farklı sonuçlar gösterecektir.
Ayrıca sağlık problemleri olanlar egzersiz seçimi konusunda daha dikkatli olmalıdır. İşte bu noktada, profesyonellerden destek almanız gereken yerdeyiz.
Antrenmanlardan daha çok verim almak istiyorsanız, plan ve  programlarınızı dizayn ederken mutlaka işin uzmanından destek almalısınız.

Evde de yapabileceğiniz bu antrenman için ihtiyacınız olan sadece 2 dumbbell

Db Biceps Curl to Press

Db Side&Front Lateral Raise

Db Bent Over Row w/ Deadlift

Db Reverse Lunge w/ High Knee (Each Leg)

Db Woodchop (Each Side)

Güçlü Bir Sırt ve Sağlam Duruş İçin Etkili Antrenman Programı

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

3 Yorum

  1. Geri bildirim: Formda bir Vücut için Fitness Makinelerine İhtiyacınız Yok, Evde de Spor Yapabilirsiniz | Antrenman.org

  2. Geri bildirim: Daha Hızlı Kas Gelişimi İçin 12 İpucu | Muscle & Fitness Türkiye

  3. Geri bildirim: Yağlanmadan Beslenmek İsteyenlere: Ramazan Diyeti Nasıl Yapılır? | Muscle & Fitness Türkiye

Yorum Bırak

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla