Fırlatın Daha Çok Gelişin

Üst vücut gücü ve patlayıcılığı söz konusu olduğunda bench-press throw’a (yukarıdaki resme bakınız) rakip olacak çok az hareket vardır. Barbell’i kaldırmak aynı zamanda göğüs, omuz ve triceps’lerinizin ebat ve gücünü de arttırır. Bu egzersizi pek çok şekilde yapabilirsiniz ama biz güvenlik açısından size her zaman bir Smith machine kullanmanızı öneriyoruz.

Yarım ya da tam hareket mesafesini kullanarak, ya statik başlangıç (ağırlığı kaldırmadan önce hareketin alt noktasında durmak), ya da negatif tekrarı derhal pozitif bir tekrarla takip ederek yaratılan elastik enerjiden istifade edebilmek için karşı hareket yapın.

Central Queensland Ünivesitesi’nde (Avustralya) 26 erkek rugby oyuncusunun üzerinde yapılan bir araştırmaya göre, tam hareket mesafeli bench press throw’da yaptıkları bir statik başlangıç, onların kaldırma hızlarını daha da arttırmıştır. Diğer seçenekler de bu noktada işe yarayabilir.

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla