Evde Hızlı Bir Şekilde Bel İnceltme Hareketleri

evde-bel-inceltme-yontemleri

İnce bel her kadının en büyük hayallerinden biri ancak çok az kadın bu hayaline kavuşmak için gerçek bir çaba gösteriyor.

Kabul etmeliyiz ki spor yapmayı hepimiz istesek de sürekli olarak erteliyoruz. Üstelik sahip olmak istediğimiz vücut ölçülerinin sporla geleceğini bile bile… İnanıyoruz ki bel inceltme konusunda gerçekten özverili olur bel inceltme hareketlerini ve sağlıklı bir beslenme düzenini oturtursanız hayalinizdeki bel ölçülerine ulaşabilirsiniz. Ancak bunu gerçekleştirmek için ertelemeyi hemen şimdi bırakmanız gerek!

Bel Bölgesi Nasıl İncelir?

Size bu yazımızda özel bir bel inceltme kemeri ya da bel inceltme aletinden bahsetmeyeceğiz. Daha önce de belirttiğimiz gibi size mucizevi fikirler ile yaklaştıklarını dile getiren kişilere inanmamalısınız. Tıpkı kilo vermek, yağ yakmak, kas yapmak ve diğer sportif hedeflerde olduğu gibi bel inceltmek için de metabolizmanızı dinleyerek beslenme düzeni oluşturmalı, egzersiz yapmalısınız.

Bel Egzersizleri

Bel incelten hareketler arasından 5 tanesini belirledik. Yaklaşık 5 dakikanızı alacak bir bel inceltme programı hazırladık. Ekipman kullanmadan evde yapabileceğiniz bu egzersizi her gün uygulamanızı tavsiye ederiz. Bu sayede eğer beslenmenize ve antrenmanınıza dikkat ederseniz, 1 ayın sonunda bel inceltici korselere ve sıkan pantolonlara veda edip istediğiniz vücut formunun kapılarını aralayabilirsiniz.

1. Forearm Plank/Oblique Knees/Plank Jack, 30-45 saniye

evde-bel-inceltme-yontemleri

Forearm plank pozisyonunda harekete başlayın.

Önce sağ dirseğinizden kolunuzu yere koyun daha sonra geri kalkıp sol dirseğinizi yere koyarak harekete devam edin.

Daha sonra iki dirseğiniz de yerdeyken plank jack yaparak ayaklarınızı dışa açıp zıplayıp içeri geri toplayın.

Tüm hareket boyunca kalçalarınız ve karnınız sıkı olmalı.

2. Alternating Knee to Chest, 5 tekrar

evde-bel-inceltme-yontemleri

Her iki bacağınız ile de 5 kez yapacağınız harket için sırt üstü uzanın.

Bel boşluğunuzu dolduracak şekilde karnınızı sıkı ve içeri alın.

Bacaklarınızı değiştirerek birini göğsünüze çekerken birini ileriye uzatın.

3. Extended Leg Pulses, 10 tekrar

evde-bel-inceltme-yontemleri

Sırt üstü matınıza uzanın.

Önce sağ bacağınızı göğsünüze doğru çekin ve ardından yere dik bir şekilde yuarı doğru uzatın. Bu sırada sol bacağınız yerden birkaç santim yüksek ve ileri bakıyor olmalı.

Ellerinizle bacağınızı dizinizin arkasından tutun.

Karın kaslarınızı kullanarak kendinizi bacağınıza doğru çekip yavaşça bırakın.

4. Leg Lifts/Hip Tips/Crunches, 15 tekrar

evde-bel-inceltme-yontemleri

Ellerinizi başınızın arkasına koyun ve sağ bacağınızı 90 derece yukarı kaldırın.

Sırtınızı bel boşluğunuzu da dolduracak şekilde yerde tutarken sol bacağınızı sağ bacağınızı yanına kaldırın.

Sol bacağınız sağ bacağınız ile hizalandığında kalçanızı da hafifçe kaldırarak bir mekik çekin.

Sol bacağınızı geri indirin. Diğer bacağınız ile hareketi uygulamaya devam edin. 15. Tekrarda bacaklarınız yukarıda bitişikken 15 mekik çekerek hareketi tamamlayın.

5. Bicycle Crunches, 10 tekrar

evde-bel-inceltme-yontemleri

Bisikler mekik harketinde hem bisikleti hem de mekiği aynı anda uyguluyoruz.

Karnınızı sıkarak bel boşluğunuzu dolduracak şekilde sırt üstü uzanın. Bacaklarınızı bisiklet pozisyonuna getirin.

Zıt kol ve bacaklarınızı göğsünüzün üstüne buluştururken diğer bacağınızı tekme atmadan hafifçe ileri uzatın. Hareketi diğer bacağınız ile tekrar edin.

Bel Çevresini İnceltmek İçin Nasıl Beslenmelisiniz?

Her yağ yakımı sürecinde olduğu gibi, kalorilerinizi azaltarak işe başlamanız gerekir.

Eğer bel bölgenizdeki fazla yağlardan şikayetçiyseniz, gün içerisinde normalde ne kadar kalori almanız gerektiğini hesaplamalı daha sonra bundan yaklaşık 300 kalori azaltarak bir diyet uygulamaya başlamalısınız.

Bu beslenme düzenini bir süre sonra kalorinizi biraz daha kısarak devam ettirebilirsiniz. Ancak istediğiniz kiloya indikten (yani yağları yaktıktan sonra) günlük normal kalori alımınıza geri dönebilirsiniz.

Neler Yemeliyim?

Bel bölgenizi inceltmek için yapacağınız beslenme değişikliklerinde tabağınızdaki et ve yeşillik sayısını arttırmalı karbonhidratları (en çok hamur işlerini) azaltmalısınız. Balık tüketimi hem yağ yakımı için destek protein açısından hem hafıza ve bilişsel işlevlerinizi geliştirecek sağlıklı yağ omega 3 tüketimi açısından oldukça önemlidir. Yeşil yapraklı sebzeler, sindiriminize yardımcı olacak yüksek lif oranlarına sahiptir bu da kilo vermenizi kolaylaştırır. Ayrıca mineral ve vitaminler ile kemik yapınızın ve bağışıklığınızın korunmasına destek olur. Tam tahıllı ekmeklerden karbonhidrat alımınızı sağlayabilirsiniz ayrıca pirinç yerine karabuğdaya yönelebilirsiniz. Meyveleri tatlı yerine tercih etmenizi ve yağ olarak hindistan cevizi yağı, zeytin yağı, tere yağı gibi kaynakları kullanabilirsiniz.

Evde Göbek Eritme Hareketleri

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

1 Yorum

  1. Geri bildirim: Evde Hızlı Bir Şekilde Bel İnceltme Hareketleri | Antrenman.org

Yorum Bırak

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla