En Önemli Amino Asitler

Bu etkili ve bilimsel olarak onaylanmış besin takviyelerini kullanarak enerji seviyenizi ve antrenman sonrası yenilenme kapasitenizi artırın

Besin takviyeleri söz konusu olduğunda en etkili sonucu elde edebilmeniz için genelde sizlere onları birlikte almanızı tavsiye ederiz. Pek çok ürün birlikte kullanıldığında daha verimli olmaktadır ve bazı takviyeleri bir arada almanız elde edeceğiniz sonuçları büyük oranda değiştirecektir.

Araştırma sonuçlarının, bizlerin bazı takviyeleri bir arada kullanma görüşünü desteklemesi bizi çok heyecanlandırdı. Nihayetinde besin takviyesi denince ilk biz akla geliriz ve sonunda bilim insanlarının da bizim tavsiyelerimizin haklılığını idrak edebilmesi bizleri mutlu etti.

Örneğin, Tokyo Üniversitesi’ndeki araştırmayı ele alalım. Bilim insanları, arginine, BCAA ve glutaminin bir arada kullanımının etkilerini inceledikten sonra bunun faydalı sonuçları olduğunu gördüler. Yapılan üç araştırmanın ardından Japon bilim insanları, arginine, glutamin ve BCAA’ları bir ay boyunca kahvaltı, öğle ve akşam yemeklerinde kullanan ve bir yandan da yoğun şekilde çalışmaya devam eden koşucuların daha az kas enflamasyonu ve hasarına maruz kalıp yenilenme yeteneklerinin ve kanlarının oksijen taşıma kapasitelerinin arttığını gözlemlemişlerdir. Yoğun antrenmanları sırasında aynı takviyeleri kullanan rugby oyuncuları da benzer sonuçlar elde etmişlerdir ve kas hasarı için tasarlanmış olan negatif tekrarlı antrenmandan sonra toparlanırken bu takviyeleri 10 gün boyunca günde iki kez alan deneklerin plasebo (etkisiz madde) alanlara kıyasla çok daha kısa sürede toparlandığı ve güç seviyelerinin de daha yüksek olduğu görülmüştür.

Biz, arginine, BCAA ve glutamin takviyelerini sürekli tavsiye ederiz çünkü bu amino asitler sadece kas proteini için gereken yapıtaşları değildir; ayrıca vücutta, ağırlık çalışanlara fayda sağlayacak farklı işlevleri de yerine getirirler.

ARGININE:
Bu amino asit vücutta kolayca nitrik okside (NO) dönüştürülür. Nitrik oksit kaslara giden kan miktarını ve buna bağlı olarak kasların alacağı besin, anabolik hormon ve oksijen miktarını arttırır ve bu sayede güç, enerji, kas yenilenmesi ve büyümesinde artışa neden olur. Arginine ayrıca, büyüme hormonu (GH) seviyesini de arttırır.

Önerilen Ürünler: 

BCAA’lar: Üç BCAA -leucine, isoleucine, valine- kas liflerinin tamiri ve büyümesi için en gerekli amino asitlerdir. Gerekli yakıtı sağlar ve kas protein sentezini başlatarak büyümeye neden olurlar. BCAA’lar anabolik hormon insülin seviyesini arttırıp, katabolik hormon kortizolü de engelleyerek hipertrofiye (kas büyümesi) de destek olurlar.

Önerilen Ürünler: 

GLUTAMİN: Glutamin, kas işlevi ve antrenmanlar sırasında yorgunluğun azaltılması için hayati önem taşır, GH (büyüme hormonu) seviyesini arttırarak kas büyümesini destekler ve metabolik oranı arttırarak da yağ yakımına bile yardımcı olur.

Önerilen Ürünler: 

Kısacası sadece bizim sözümüzle yetinmeyin; araştırmalar bu takviyelerin enerji ve yenilenmeyi arttırmada bir arada çok etkili şekilde çalıştıklarını ortaya koymuştur. Bu besin takviyelerini kullanmak daha ağır çalışmanıza ve daha çabuk toparlanmanıza imkan verecek ve bu da sonuçta daha fazla güç ve büyüme elde etmenizi mümkün kılacaktır.

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla