Düzenli Uyuyun

Pek çok kişi uyku kalitesi ve yağ yakımı arasında ilişki olduğunu bilmez, ama ikisinin arasında büyük bir bağlantı vardır…

Yeteri kadar uyumamak, aşırı karbonhidrat ihtiyacını tetikler. Aynı zamanda, kas harcayan stres hormonu kortizol gibi iştah açan hormonları da arttırır.

Diyet yapan pek çok kişinin uykuya dalmakta ve uykuda kalmakta zorlanması ilgi çekicidir. Bu da yağ kaybı açısından kötü bir haberdir. Uyku anormalliklerinden şikayet etmeye başlarsanız, şu eylem planlarından birini deneyin: Salya hormon testiyle ölçümü mümkün olan akşam kortizolünün artışından sıkıntı çekiyorsanız, akşam yemeğinde 100–200 mg ve yatmadan önce de 100–200 mg phosphatidylserine almaya çalışın.

Phosphatidylserine etkili biçimde kortizol düzeyinizi düşürmenize yardım eder ve böylece yeniden uyumanız mümkün olur.

Bunun, kortizol kaynaklı bir sebebi olmadığını düşünüyorsanız, ZMA takviyesi almaya çalışın. Magnezyum, uyku kalitenizi arttırmaya yardımcı olacaktır. Ayrıca, çinko ve magnezyum yağ kaybının artmasına, güç ve hacim kazanılmasına yardımcı olabilir.

Daha etkili bir uyku takviyesine ihtiyaç duyuyorsanız, L-theanine (100–200 mg), 5-htp (50–300 mg) ve phenibut (100–500 mg) kombinasyonunu uyku zamanından 30 dakika kadar önce deneyin. Bu bileşenler merkezi sinir sisteminin sakinleşmesine ve uykuya dalmanıza yardımcı olurlar.

Bu stratejiler yüksek düzeyde etkili olsalar da her gece için takviye ilaçlara bel bağlamak bir problem olabilir. Unutmayın, bağımlılık bir şaka değildir. Bu yüzden, her bir stratejiyi, haftada 4 gece ile sınırlayın.

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla