Dumbbell’larla Evde Antrenman

Bu yüksek yoğunluklu tüm vücut dumbbell programıyla evde her açıdan çalışın.

Doğru kullanıldığında bir çift dumbbell, içi her türden makineyle dolu tipik bir spor salonunun size sunabileceği hemen her imkanı sunabilir. Biraz hayal gücü ve yeterli ağırlıkla egzersizler sizi zorlayacak seviyeye getirilebilir ve dumbbell’lar evde yapacağınız antrenmanlarınıza sayısız farklılık katabilir. Kilo vermeden tutunda, kas kazanmaya kadar bu aletlerin üstesinden gelemeyeceği görev yoktur.
Bu, spor salonuna gidip az zamanda çok iş yapıp hemen dönmek isteyen meşgul kişiler için tasarlanmış bir evde yapılabilecek antrenman programıdır. Maksimum fayda sağlayabilmek için egzersizlerin fomunu bozmadan yapmaya özen gösterin.

Önce dumbbell’ları tutarak üç set push-up (şınav) yapın (eğer ileri seviyedeyseniz ya da kolay geliyorsa ayağınızı bir yükseltinin üzerine koyabilirsiniz), ardından doğrudan row’a geçin. Oradan da yere inin ve kollarınız açık halde dumbbell’ları yüzünüzün üzerinde tutarken crunch yapın. Son olarak da double dumbbell snatch ile bitirin. Double dumbbell snatch’i doğru yapabilmek için ağırlıklar yaklaşık diz seviyesinde ve yanlarda olacak şekilde başlayın, dumbbell’ları yukarı doğru çekin ve patlayıcı bir hareketle başınızın üzerine kaldırın.

Evde dumbbell’la çalışıyorsunuz ve günlük programınıza uygun tek bir yoğun tüm vücut antrenmanıyla mümkün olabildiğince çok bölgeyi çalıştırmak istiyorsunuz. Bu dumbbell programı her şeyden biraz içermektedir; itme, çekme, biraz karın egzersizi ve patlayıcı güç içeren yüksek yoğunluklu aralıklı antrenmanın yağ yakma unsurlarını içeren bir egzersiz olan double dumbbell snatch.

ee1

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla