Muscle & FitnessGenelDumbbell Bench Press Nasıl Yapılır?

Dumbbell Bench Press Nasıl Yapılır?

Yazan Robin Mazon

Çalıştırılan Ana Kas: Göğüs Zorluk Seviyesi: Orta
Ekipman: DumbbellYardımcı Kaslar: Triceps, Omuz

Dumbbell bench press göğüs, omuz ve triceps kaslarını büyüten ve güçlendiren bir üst vücut hareketidir. Dumbbell kullanmak hareket alanını arttırarak, hem daha çok kas eklemeye hem de omuz sakatlanmasını önlemeye yardımcı olur.

Adım Adım Dumbbell Bench Press

1.

dumbbell-bench-press

2.


dumbbell-bench-press
Bir Bench’e sırt üstü yatın. Dumbbelleri omuz üstünde, kollar düz olacak ve avuç içiniz ileriyi göstericek şekilde tutun. Kürek kemiklerinizi sıkıştırın ve göğsünüzü çıkarın.Dumbbelleri yavaşça göğsünüzün yanına gelicek şekilde indirin. En aşağıda 1 saniye durduktan sonra dumbelleri başlangıç pozisyonuna doğru pressleyin.

Uzman Tüyoları

  1. Dirseklerinizi vücudunuza yakın tutun.
  2. Boynunuzu sakatlıktan korumak için bütün sırtınızı düz tutmaya dikkat edin.

Benzer Hareketler

barbell-bench-pressbarbell-bench-press

Barbell Bench Press

dumbbell-chest-flydumbbell-chest-fly

Dumbbell Chest Flye

incline-barbell-bench-pressincline-barbell-bench-press

Incline Barbell Bench Press

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu yazınız
Lütfen adınızı giriniz

BİZİ INSTAGRAM'DA TAKİP EDİN!