Diyet Önerisi

Yapılacak ilk iş: Sabahları müsli yerine yulaf ezmesini tercih edin…

Müsli insülin seviyesini çok fazla arttırır ve eğer şekle girmek istiyorsanız ani artan insülin hiç de hayrınıza olmaz. Yulaf ezmesinin sindirilmesi ise daha yavaştır ve insülin seviyesinde çok küçük ve dengeli bir artışa neden olur. Antrenman sonrasında whey proteinini 60 grama çıkarın ve kas tamirinin gerektiği gibi gerçekleşmesi için muzun yanında küçük bir parça simit ya da pirinç gevreği ekleyin. Karbonhidratları birleştirmek size hem acilen hem de sonrasında glikoz sağlayarak tek bir karbonhidrat kaynağına kıyasla daha iyi bir toparlanma sağlar. Akşam altı öğününde ise öğünün yağ ve kalorisini azaltan hindi göğsünü tercih edin. Daha az patates yiyin ve aç kalmamayı garantilemek için kuşkonmazı iki katına çıkarın. Ardından akşam 9’daki çerezleri es geçin ve daha yavaş sindirilen bir protein kaynağı olan 200 gr kadar süzme peynirle gece kas kaybetmemeyi garanti altına alın.

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla