Devasa Kas Gelişimi İçin HIIT Antrenmanı

Bu ileri seviye, yüksek yoğunluklu antrenman interval (HIIT) antrenmanı rutiniyle sınırlarınızı test edin…

Günlük hayatın koşuşturmacısı, yetişkinlerin egzersiz yapmaya zaman ayırmamalarının en büyük sebebidir. Ancak yeni bir araştırma kurtarıcınız olacak dayanıklılık antrenmanını öneriyor: HIIT antrenmanı. HIIT, yoğun egzersizleri kısa patlamalarla uygulayıp, aralarında iyileşmek için vücudunuza kısa bir süre tanıdığınız antrenmanlardır. Zaman açısından çok avantajlı olmasının yanında, uzun süreli geleneksel antrenmanlar için güvenli bir alternatiftir.

HIIT Yapın

Kanada’daki McMaster Üniversitesi’nin yaptığı dahil birçok araştırma, HIIT antrenmanlarının, dayanıklılık antrenmanlarının faydalarını sağlayan dokuları etkili bir şekilde uyardığını ve iskelet kaslarının oksidatif kapasitesini (kasların oksijeni ne kadar verimli kullandığı) artırdığını göstermiştir. “Egzersiz yapmak için zamanım yok” bir bahane olamaz artık. Çünkü HIIT antrenmanı, fitness yapan her yaştaki ve her seviyedeki insan için bir kurtarıcı olarak ortaya çıkıyor.

Bu tüm vücut HIIT antrenmanı ileri fitness seviyesi için hazırlandı. Egzersizler bayağı zorlayıcı e birden fazla kas grubunu çalıştırıyor. Bir sonraki egzersize geçerken kendinize 5 saniye verin. Ben akıllı telefonuma yüklediğim interval zamanlayıcısı uygulamalarını kullanıyorum. Kim olduğunuz önemli değil, bir egzersiz rutini geliştirmenin en önemli kısmı eğlenebileceğiniz ve sürdürebileceğiniz bir antrenman ortaya çıkarmaktır.

Kettlebell Swing 12-20
HIIT Antrenmanı

1.) 30-saniye Box Jump

2.) 30-saniye Kettlebell Swing

3.) 30-saniye Clean/Jerk Press (dumbbell)

4.) 30-saniye Burpee

5.) 30-saniye Dips

45-saniye ara – 3 tur tekrar edin.

1.) 30-saniye Mountain Climber

2.) 30- saniye Squat Plyo Jump

3.) 30- saniye Flutter Kick

4.) 30- saniye Push-Up

5.) 30- saniye Lunge with Bicep Curl

30- saniye ara – 3 Kere Tekrar Edin

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla