Daha İyi Göğüs Antrenmanı İçin John Cena’dan 4 İpucu

WWE yıldızı bu püf noktaları uygulayarak 221 kilogramlık kişisel bench press rekoru kırdı. Siz de bu ipuçlarından yararlanarak daha iyi göğüs antrenmanı yapın…

Her gün parçalı bir görünüme kavuşma umuduyla spor salonuna gitmek yorucu olabiliyor. Bu hafta antrenmanlarınızı düzenli yapabilmek için motivasyona mı ihtiyacınız var? John Cena göğüs antrenmanı programınızı belirlemiş durumda. Verdiği tekniklerle büyük ve çizgili bir göğüs kasına kavuşacaksınız.

JOHN CENA’DAN SEHPADA EGZERSİZ YAPMANIN PÜF NOKTALARI

1: Overhead Press Yapın

Cena, fazladan omuz ve triceps gelişiminin doğrudan göğüs antrenmanı üzerinde olumlu bir etkiye sahip olduğu belirtiyor ve şöyle diyor: “Ayakta ya da oturarak, maksimum efor sarf ettiğiniz egzersizler çok önemlidir.”

2: Sırtınızı Geliştirin

“Güçlü bir sırtınız olmadan, sehpa egzersizlerinde ağırlık artırmanız çok zordur,” diyor Cena. “Düzgün stabiliteyi sağlayabilmek için güçlü lateral kaslarınızın olması lazım.”

3: Ayaklarınızı Yere Basın

“Sehpada çalışırken ayağı havada olan birçok insan görüyorum,” diyor Cena. “Eğer garip bir merkez bölge antrenmanı yapmaya çalışıyorlarsa anlayabilirim, ama onda dokuzu göğüs antrenmanı yaptığını sanıyordur. Ayağınızı mümkün olduğunca sabit bir şekilde yere basmalısınız.

4: Asla Vazgeçme

Cena tavsiye ettiği gibi antrenman yapıyor. Ara ara Vine ve Twitter üzerinden videolarını yayınlayan yıldızın videosunu izleyerek, verdiği ipuçlarının işe yaradığını görebilirsiniz.
221 kg. bench press yaptığı videoyu izleyin…

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla