Daha Fazla Doğal Gıda Tüketin

Bu pratik ipucu yıllar boyunca edinilmiş deneyime dayanmaktadır. Sizi tek haneli vücut yağı yüzde değerlerine taşımayı amaçlayan diyet prensiplerini uyguladığınızda aç kalmak durumundasınız. Aslında açlık konusunda aşırı sıkıntı çekersiniz. Bu nedenle, aldığınız kalorilerin çoğunun besin takviyeleri yerine doğal gıdalardan gelmesini sağlayın….

Doğal gıda öğünleri, yağsız etler, sağlıklı yağlar, sebzeler ve işlenmemiş karbonhidratlardan oluşur ve sindirilmesi daha yavaş olur. Sizi daha uzun süre tok tutar. Ek olarak, bu gıdalar, öğünler arasında, daha dengeli bir kan glikozu ve amino asit dağılımı sağlarlar.

Protein karışımları daha güvenli olmasına karşın, açlık hissi duymanıza ve daha kısa sürede aperatif arayışına girmenize sebep olabilir. Kalorileriniz azaldıkça doğal gıdalara yönelin. Diyetinize odaklanmanızın da daha kolay hale geldiğini göreceksiniz.

Elbette, protein karışımlarını antrenman öncesi ve sonrasında içmeye devam etmelisiniz, çünkü daha fazla kas oluşturmanıza yardımcı olacaklardır.

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla