Bu Şınavı Deneyerek Daha Çok Kası Aynı Anda Çalıştırın!

Şınav; göğüs, triseps ve merkez bölgesinin boyut ve kuvvet gelişiminde elzem bir harekettir. Vücudun geri itilerek yapıldığı ters şınav ise bütün ezberleri bozar. Bu hareket daha kapsamlı bir tüm-vücut devinimi yarattığından üst ve alt vücutta daha çok kası çalıştırır. Eklemin devinim rotasını manipüle eden barbell press gibi hareketlerle kıyaslandığında, ters şınavdaki 45 derecelik açı omuzlarınıza daha iyi davranarak omuzlarınızı daha emniyetli bir şekilde çalıştırır. Bir de kondisyon unsuru var elbette. Ne kadar çok hareket o kadar çok kalori yakılması demek. Üst vücudunuzu tüketmek ve kalp atış hızınızı yükseltmek istiyorsanız bir deneyin deriz.

Ters Şınav Nasıl Yapılır?

1- Normal şınav pozisyonu alın. Elleriniz direkt omuzlarınızın altında olsun.

2- Göğsünüz yerden 3 cm kadar havada kalana dek alçalıp kollarınız tamamen açılana dek vücudunuzu geri kaldırın. Bu esnada dizleriniz bükük ve kalçanız havada olmalı.

3- Başlangıç pozisyonuna dönün. Bu, bir tekrardır.

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

4 Yorum

  1. Geri bildirim: Bu Şınavı Deneyerek Daha Çok Kası Aynı Anda Çalıştırın! | Antrenman.org

  2. Geri bildirim: Alt Vücut Kuvveti İçin Pilometrik Hareketler Etkili midir? | Muscle & Fitness Türkiye

  3. Geri bildirim: 360 Saniyede Üst Vücudunu Komple Çalıştırıp Ter İçinde Kalmak İsteyenlere Özel Antrenman Programı | Muscle & Fitness Türkiye

  4. Kadir 3 ay önce

    mükemmeel anlatmaya gerek yok görüyorsunuz şırıl şırıl .:) evde spor yapanlar için gerçekten güzel ileri seviye bir antrenman teşekkürler

    Beğen Beğenmekten vazgeç

Yorum Bırak

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla