Crunch’a Gerek Yok

Crunch'a gerek yok

Yapabileceğiniz bazı en iyi karın egzersizleri crunch, plank ya da sit-up’tan ibaret değildir. Karın kaslarını çalıştırmanın pek çok yolu olsa da çoğu kişi bazı egzersizlerin karın kaslarına olan dolaylı etkilerini görmezden gelir. Düzgün yapılan bir squat ya da deadlift’in merkez bölgeyi ateşe verdiğini fark etmeyen kişiler genelde salondan çıkmadan önce bir düzine set hanging leg raise yapmaları gerektiğini düşünenlerle aynı kişilerdir. Daha da kötüsü, bu aşırı çalışmaya neden olur. Buna neden olmasa bile zaman kaybıdır ve sizi boş yere meşgul eder.

İşte merkez bölgeyi çalıştırmanın pek bilinmeyen yolları:

1- SQUAT:Ağırlık ne kadar fazlaysa karın kasları omurgayı dengelemek için o kadar çok çalışır.
2- FARMER’S WALK: Ağır dumbbell’larla yürümek kaburga ve kalçanız arasındaki tüm kasları çalıştırır.
3- MILITARY PRESS: Abdominaller baskı altında bırakılıp güçlendirilirse baş üstüne daha fazla ağırlık kaldırabilmenize yardımcı olurlar.
4- DEADLIFT: Tüm vücut üzerindeki baskısı üst düzeydedir ve omurga dengeleyicilerini yoğun bir şekilde çalıştırır.

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla