Bir Bardak Süt Daha

Pastörize edilmemiş, organik ya da marketteki en ucuz paketteki olsun, vücut geliştiricilerin, ağırlık kaldıranların çoğu onsuz yapamaz. Bunun geçerli bir nedeni var elbette. Bir spor içeceği olarak süt, kas gelişimi ve performans üzerindeki yararları açısından neredeyse rakipsizdir. Orta yaşlı ve daha yaşlı erkekler üzerinde yapılan güncel bir çalışma, daha önce Avustralyalı araştırmacıların savunduğu, sütün kas büyüklüğü, yağsız kütle oluşturma veya fonksiyonel performans üzerinde yararlı hiçbir etkisi olmadığı görüşünü çürüten sonuçlar ortaya koydu. Avustralyalı araştırmacıların çalışmasındaki problem, deneklere günde sadece 500 ml süt verilmesiydi. Bu miktarın günde temin edeceği protein miktarı sadece 17 gram, kalorisi ise yaklaşık 200’dür. Bu miktarlar kas gelişimini tetiklemeye ancak yetecektir. Kısacası, sütten bir bıyıktan asla vazgeçmeyin.

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla