Barbell Power Shrug

Bu patlayıcı güçle kaldırma çalışmasını, hız ve kuvvet kazanmak için kullanın…

shgUYGULAMA

  • Kavrama için orta ağırlıkta bir halteri avuç içleri arkaya bakacak şekilde tutun. Ayaklarınız omuz genişliğinde açık olarak ayakta durun.
  • Barı kalçanızın ortasına gelecek şekilde kaldırın. Böylece kollarınız önünüzde tamamen açılabilecektir.
  • Öne eğilmeyi belden yapın ve dizlerinizi yaklaşık 15 derece eğin. Derin bir nefes alın ve karnınızı, merkez bölgenizi dengelemek için sıkıştırın.
  • Trapez kaslarınızı sıkın, elleriniz bedeniniz boyunca ilerleyebilsin. Çektikçe, kollarınız düz kalmalıdır.
  • Barı hızla aşağı doğru bırakın ki bar kalçalarınızdan aşağıya dizlerinizden biraz yukarıya kadar alçalsın. Ayak bileklerinizi, dirsek ve kalçalarınızı kaldırarak sanki havaya zıplayacakmış gibi barı çekin.
  • Barı yukarıya kaldırmayı bir omuz silkme hareketi yaparak gerçekleştirin ve tam kol açılması sağlayana kadar indirin.

İPUÇLARI

  • Hareket boyunca başınızı ve çenenizi yukarıda, göğsünüzü dışarıda tutun. Aşağıya bakmayın; sırtın alt kısmının kavislenmesine ya da kamburlaşmasına da izin vermeyin.
  • Ağırlıkları hemen arttırmayın. Egzersizi düzgün yapmak esastır ve çekme mesafesi de ağırlıktan daha önemlidir. Aşırı yüksek bir ağırlık kullanmak, kalçayı fazlasıyla devreye sokacak ve işin gerekli kısmını trapezlerin yapmasını engelleyecektir.
  • Barı mümkün olduğunca vücudunuza yakın tutmaya çalışın ve öne doğru aşırı eğilmekten kaçının.
  • Omuzlarınızı, her bir tekrarın en üst düzeyinde mümkün olduğu kadar yükseğe kaldırın; böylece trapez kaslarının maksimum çalışabilmesini sağlarsınız.

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla