GÖĞSÜNÜZE BÜYÜK BİR ‘’S’’ YERLEŞTİRİN

Süperman Antrenman Rutininin son bölümü olan göğüs antrenmanlarını paylaşıyoruz. Bu rutinle tıpkı Çelik Adam’ın sahip olduğu gibi geniş bir göğüs bölgesine kavuşup kuvvetinizi arttıracaksınız.

Zaten Süperman’in muhteşem fiziğinde göğüs kasları en dikkat çeken bölgelerden biridir. İster çizgi romanlarda ister filmlerde olsun fark etmez, Çelik Adam’ı, üzerinde büyük bir ‘’S’’ harfinin olduğu geniş bir göğüs bölgesiyle hayal etmek neredeyse imkânsızdır.

Aşağıda göğüs antrenmanlarını paylaşıyoruz. Her bir hareketi uygun form ve teknikte yapabilmek için uygun ağırlığı seçmelisiniz. Hareketler sırasında başka kas gruplarını çalıştırdığınızı düşünüyorsanız ya da hareketleri uygularken titremeye başlıyorsanız ağırlıkları azaltabilirsiniz.

EGZERSİZ 1

BARBELL BENCH PRESS

5 set / 8 tekrar / 45 saniye dinlenme

EGZERSİZ 2

INCLINE BENCH PRESS

4 set / 8 tekrar / 45 saniye dinlenme

EGZERSİZ 3

DUMBBELL FLY

4 set / 10-15 tekrar / 30-60 saniye dinlenme

EGZERSİZ 4

DIPS

4 set / failure / 45 saniye dinlenme

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla