BICEPS KASLARINIZI BÜYÜTECEK 4 KLASİK HAREKET

1biceps_10_7

Biceps kaslarınıza şekil vermek istiyorsanız bu hareketler tam size göre.

YAZAN: ED DARCEY

BICEPS KASLARI İLGİ BEKLER

Plato dönemine girmek, tıpkı antrenmanlarınızdan çok verim aldığınız dönemlerin var olması gibi doğal bir süreçtir. Hepimiz bazen gelişimimizin yavaşladığı dönemleri yaşarız ve yapabileceğimiz tek şey ilerlemeye devam etmeye çalışmaktır.

Burada paylaştığımız dört adet klasik hareketi ve egzersiz açıklamalarında bulabileceğiniz ince ayarları uygulayın. Bu küçük değişiklikler kas liflerinizi şaşırtacak ve bu şekilde biceps kaslarınızın büyümelerini sağlamış olacaksınız.

PREACHER SPIDER CURL

spider-curl-ultimate-biceps-promo

Bir EZ-barı ağırlıklarla doldurun ve sehpanın oturağına yüzünüzü dönün. Dirseklerinizi desteğe dayayın. Kollarınızı yukarı ve aşağı açtığınızda zemine dik bir açıda olmalılar.

Bu şekilde preacher curl istasyonunda spider curl hareketini uygulayabilirsiniz. Tekrarlarınıza dikkat etmeli ve her sette geniş ve dar tutuşu değişimli olarak uygulamalısınız.

WIDE-GRIP BARBELL CURL

wide-grip-barbell-curl

Alttan tutuşla koparma hareketini yapıyormuş gibi oldukça geniş bir tutuşla barı kavramalısınız. Ağırlığı tamamıyla yukarı kaldırdığınızda bu geniş açılı tutuşunuz biceps kaslarınızın iç tarafını ve omuzlarınıza yakın olan kısımlarını da çalıştıracaktır. Ağır kaldırmanız gerekmiyor. Bu yüzden normal barbell curl hareketine kıyasla kullandığınız ağırlıkları azaltmalısınız.

CHOKED-DOWN SUPINATING INCLINE CURL

supinated-curl

Serçe parmağınız ağırlık plakasına değecek şekilde dambılları kavrayın. Dambılları yukarı kaldırdığınız esnada döneceklerdir ve bu hareketin normal şeklinde uyarılamayan biceps kaslarınızın lifleri böylelikle çalıştırılacaktır. Aynı anda tek kolunuzu ya da ikisini çalıştırabilirsiniz.

EZ REVERSE CABLE CURL

ez-bar-reverse-curl

Kablo istasyonu tarafından sağlanan direnç, kas gelişimi açısından inanılmaz etkiler yapabilir. Buna ek olarak kablo istasyonuna bir EZ-bar tutacağı takmak ve tersten bir tutuş uygulamak hareketi daha da iyileştirecektir. Hareket anında dirseklerinizi yanlarda tutmalısınız. Bu şekilde asıl odaklanılması gereken kaslarınızı çalıştırmış olacaksınız. Her bir sette geniş ve dar tutuşu değişimli olarak uygulayın.

BICEPS ANTRENMANI

big-biceps-now

Preacher Spider Curl 4 set / 10 tekrar

Wide-grip Barbell Curl 5 set / 8-10 tekrar

Choked-down Supinating Incline Curl 4 set / 10-12 tekrar

EZ Reverse Cable Curl 2 set / 25 tekrar

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla