Bağışıklık Sisteminizi Güçlendirin

bhgs

Önde gelen iki antioksidan (N-acetylcysteine (NAC) ve alfalipoik asit) arasında kafa kafaya devam eden laboratuvar savaşında, Polonyalı araştırmacılar direnç antrenmanında hangisinin daha etkili olduğunu belirlemeye çalıştı…

Kazanan mı?

NAC. Sekiz gün boyunca günde iki kez 600 mg NAC alan deneklerdeki antioksidan faaliyeti ve erythropoietin üretimi, placebo (etkisiz madde) alan gruba kıyasla çok daha yüksek seviyede görüldü.

Pratik Uygulama: M&F baş editörü Chris Lockwood 17 Aralık 2008 tarihinde yayımlanan Physiological Research adlı araştırmasında “Antrenmanlar arasında daha iyi toparlanma veya bağışıklık sisteminizin çalışmaya yanıt vermesini hızlandırma adına, sabah ilk iş olarak ve yatmadan iki saat önce aç karnına 600 mg NAC alın,” diye öneriyor.

Kaynak: Physiological Research Dec. 17, 2008 [Epub ahead of print]

İlginizi çekebilecek diğer yazılar

Oturum Aç

Kayıt Ol

Şifremi sıfırla